vrijdag 28 maart 2014

Twee dezelfde tapijten...

En dan nu het eindresultaat van de 2 tapijten...
Ik haakte er eerder hier al.


Het stuk behangpapier 
(dat ik kreeg om de juiste kleuren bij mekaar te vinden)
legde ik erbij.



De tapijten wegen elk 1,230kg.



Hierboven heb je een gedacht van hoe 'groot' ze wel zijn,
met mijn voeten erbij...


Ik haakte ze met haaknaald 12 mm.





Ik ben heel trots op het eindresultaat!
De kleuren passen, het patroon is heel goed te volgen.


Het patroon vond ik HIER.

16 opmerkingen:

  1. Mooi geworden. Vond eerst de kleuren wat minder, maar het past heel erg mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Dat moet zwaar werk geweest zijn.
    Ik heb trouwens dezelfde sokken :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden! Echt gaaf! Fijn zonnig weekend! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden!!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na de CALspreien ga ik er ook aan beginnen! Zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben dol op die tapijtjes van jou. Ik moet er toch zelf eens eentje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt super mooi geworden, misschien dat ik er ook maar weer eens eentje ga maken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat gaat een prachtige kamer worden met dat behangpapier en die tapijtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt origineel! Toffe kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die tapijten zijn echt wel heel knap!
    Perfecte combinatie met het behang. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, erg leuk! Met welk materiaal (en merk, want deze kleuren heeft de Action niet volgens mij) heb je die kleden gemaakt? En hoeveel bollen gebruikt? Ik wil graag voor mijn nichtje ook een kleed maken.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik haalde de kleuren wat van overal... Voor 1 tapijt heb je ( hier met verschillende kleuren) van alle kleuren 1 bol nodig. Succes!

      Verwijderen
  12. This is lovely !! I'm making one for my daughter but have not finished it as yet. . .
    visiting from BusyFingersBusyLife Link party !
    xEva

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The colours are so refreshingly different, it keeps on drawing my eye back to look some more.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I really like those - lovely colour combinations

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!