dinsdag 17 januari 2017

InbloomCAL part II

Dank je wel op de vele, 
lieve reacties op mijn vorig bericht. 
Ik hoop dat ik anderen kan aanzetten 
tot het mee haken van deze Cal
die maar 8 weken duurt.
Mijn eerste deel 
kon je zondag zien in een vorig bericht...



Nu heb ik een lapje van ongeveer 21 cm op 21 cm.
Eigenlijk net zoals aangegeven in de cal, 
alhoewel ik met een kleinere naald, dan aangegeven haak.
Omdat ik redelijk los haak, vermoed ik.


---
haaknaald 2,5
Lana Grossa Cotone
donker blauw 11 - groen 48 -  beige 56 - lichtblauw 8
---

Vandaag staat deel 3 online.
Dus, ik kan weer verder!

9 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super uit, heel mooi in deze kleurcombinatie! Veel plezier met het volgende deel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Angélique. Ik ga vanavond deel 3 bekijken.

      Verwijderen
  2. Heel erg mooi, en jij houdt ook van dezelfde kleuren als ik merk ik regelmatig. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. Jij hebt een mooie kleurencombinatie gekozen. Net of je het voorjaar in huis haalt.
    Bedankt voor de tip voor deze CAL.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend, zo een cal. Je weet dat het een kussenovertrek wordt en welke kleurtjes je gaat gebruiken, maar de rest is 1 grote verrassing. Ben benieuwd naar het eindresultaat. :-) Het wordt zowiezo een lekker vrolijk kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren gebruik je, even op haar site gekeken, ze maakt erg mooie dingen. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sofie,
    Je CAL wordt erg mooi. Ik ga ook meedoen, alleen ga ik op de handwerkbeurs garen ervoor halen denk ik dus begin later. Hoewel ik twijfel of ik ook alvast met ander garen er 1 ga maken. Erg mooi en ontzettend bedankt voor de inspiratie.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wauw, dat wordt echt mooi! Wat een leuke cal. Ik betreur het, maar heb echt geen tijd om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!