zondag 22 januari 2017

InbloomCAL Part III


Wat is dat echt een leuke CAL om te doen.
Ik had eerst op dat er elke week een stuk online kwam.
Maar het is om de 5 dagen, hahaha.


Ik had enkele rijen van het tweede deel
anders had gehaakt. Niks ergs,
ik zou me er wel kunnen 'uithaken'...
Dacht ik...
Maar bij het zien van deel III,
was ik echt niet meer tevreden, over wat ik zelf dacht goed te krijgen.


Dus alles er uit, 
tot rij 3 en opnieuw begonnen.
Niet zo erg,
als je weet dat haken me vooral ontspant,
 na een drukke dag voor de klas.

---
haaknaald 2,5 en 3
Lana grossa Cotone 
blauw 35 - groen 36 - lichtgroen 44
---


En ik zag dat mijn aangekochte armband van Jacqueline
er perfect bij match, niet?!

12 opmerkingen:

  1. Hij word zo mooi! Ende armband is ook prachtig, Jacqueline ze je? Blogt zij ook?
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt jouw In Bloom prachtig. Een foutje is snel gemaakt. Gelukkig heb je veel plezier met het haken van deze CAL. Dan is het iets minder vervelend om een tuk opnieuw te haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sofie,
    Je In bloom wordt echt prachtig. Hij staat ook op mijn lijstje, op de handwerkbeurs ga ik er garen voor kopen. Akelug dat je opnieuw moest beginnen, maar beter dan dat je je er aan gaat irriteren (zou ik dan hebben ;-) ).
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die wordt echt heel mooi, heel fleurig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem23.1.17

    Wow, wat een mooie armband en wat een schitterend haakwerk! Dat wordt echt prachtig!
    Geniet maar van je ontspanning, dat heb je wel verdiend met zo'n job ( ook al doe je je job graag, het blijft niet te onderschatten! )
    Fijne week,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren! Ja, heerlijk om te doen: haken :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een mooie Cal en zo fleurig, je armband matcht er precies goed bij, wat een leukerd zeg.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, wat wordt het mooi! Past inderdaad goed bij je armband. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren heb je gekozen voor deze cal en inderdaad wat kleurt je geweldige armband er mooi bij ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihihi, op de eerste foto dacht ik even 'hee, het is een kussen en hij is klaar!' Fijn om wat meer foto's te zien na al die 'teasers' op IG :-)))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!