donderdag 30 maart 2017

Let's eat a "Cupcake met sprinkles"

Ook deze cupcake mocht niet in het assortiment ontbreken.
Ik koos voor slagroom,
vergezeld van een vleugje frambozen crème.


De sprinkles naaide ik er met een fijne draad en naald op.
Op deze foto zie je de petit-fours,
die ik eerder, een jaar of drie geleden al haakte 
volgens de patronen van Grietjekarwietje.



Ze passen zo goed bij mekaar en
zien er zo goed uit, hé!

---
haaknaald 2.5
---

Morgen nog één dag werken, en dan hebben we hier
 twee weken vakantie, paasvakantie.
Met dit weertje zou ik bijna denken dat het al zomer is.

En ik kan jullie vertellen dat ik begin april weer 
een boek give away mag aankondigen...

  

Tot blogs!

11 opmerkingen:

  1. Een smakelijke verzameling van mini gebakjes ...
    De vorige editie van mij zit weg in een doos misschien even bovenhalen ...
    Fijne donderdag en zonnige groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had ze ook al ergens weggestopt, hoor! Maar ik vond dat ze nu wel weer mochten geshowd worden...

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijk vooruitzicht! Dat is wel een taartje waard :-)
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke cupcake. Net echte slagroom met sprinkles. Ik ben benieuwd welke cupcakes er nog bij komen.
    Paasvakantie: fijne tijd om leuke dingen te doen en te maken. Geniet er lekker van.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. paas vakantie ?? hier is dat ! dag en wij hebben meivakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne vakantie, dan kun je extra veel van je mooie cupcakes genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat een leuke verzameling gebakjes ...hier moeten we nog een weekje na school en dan ook 2 weken vakantie ...ik kijk uit na
    je volgende give away ...een fijn weekend en geniet van de paasvakantie ...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mjammie, ze zien er heerlijk uit!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem2.4.17

    Njammie! Haak er nog een kopje koffie bij en je kunt je vakantie goed starten! Geniet ervan ;-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!