zaterdag 27 mei 2017

Knuffelkonijn

Heb je ook van die restjes garen,
die je laat liggen maar eigenlijk niet weet waarvoor je ze nog zal gebruiken?


Ik haakte er een mini knuffel konijn mee!
In het boek staat er ook een schaap, pinguïn, 
hond, kangoeroe, uil,...
Dus ik vermoed dat er nog zullen volgen.

---
haaknaald 3,5
restjes garen, stopnaald, wat vulling
patroon uit het boek
'Gehaakte lappenpoppen 2'
van blogster A la Sascha
---

Fijne knuffelzaterdag,
alhoewel, ik vrees dat de beloofde 33°C daar te warm voor zullen zijn!

18 opmerkingen:

  1. jij ook een fijne knuffeldag,hier ongeveer 29 graden, toch maar binnen haken:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gemaakt zo'n knuffelkonijn!
    Geen haken vandaag, veel te warm, we gaan over de dijk lekker zwemmen, ik denk alleen want mijn lief moet op z'n duifjes wachten.
    Lieve groet,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig knuffelkonijntje. Goed idee om zo wat restjes op te haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk om zo je restjes op te kunnen maken. Ik heb het boek... en restjes ja die heb ik toevallig ook in overvloed ;) dus ik denk dat ik er binnenkort toch ook eens 1 (of meer) ga maken. Heel leuk. Hier vond ik het te warm om naar buiten te gaan. Ik heb vandaag lekker binnen een beetje aangerommeld ;)
    Fijne avond.
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem28.5.17

    Goed idee! Ik had iets soortgelijks in gedachten voor al mijn wolresten :-)
    Ik vind het konijntje wel geslaagd, véél leuker dan het origineel eigenlijk.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, zo heb je weer iets om die resten weg te haken, niet?!

      Verwijderen
  6. Superleuk! Heb je katoen gebruikt of acryl?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige knuffel! Heel leuk inn dat blauw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Super idee om al de restjes te verwerken! Groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd! En een prachtige manier om van je garen af te komen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een lief knuffel bengeltje ...
    Fijne zonnige week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben nu vlaggetjes aan het haken van mijn restjes maar deze schattige kleintjes zijn natuurlijk ook heel leuk! Dank voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Dat is nu juist zo leuk aan het bloggen, niet?!

      Verwijderen
  12. Over welk boek gaat het? Dat staat er niet bij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je heel,goed mijn blogbericht leest, staat het er wel hoor. Zowel de titel als de maakster van het boek vermeld ik altijd, als ik die weet. Dus eventjes doorlezen...

      Verwijderen
  13. wat een stoere lieverd! enne....pas maar op want als je er eenmaal 2 hebt liggen, volgen er nog veel meer! 't blijven konijnen he! Ik ben tegenwoordig ook into de konijnen zoal je op m'n blog kunt zien haha, maar deze vind ik ook echt heel schattig. Boek heb ik ook, echt superleuke patronen! groetjes Esther ★

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!