vrijdag 14 juli 2017

Mini kussen

Een dekentje zonder een kussen?
Ik haakte de 'corner-to-corner' steek,
ofte c2c.
Je haakt diagonaal blokjes, van de ene naar de andere hoek.
En zo krijg je een patroon.


Deze kant vond ik zelf uit en bestaat uit één geheel.
De andere zijde heeft vier vierkantjes,
waardoor bij het plaatsen van de blokken,
een ander leuk patroon ontstaat!


Ondertussen ben ik een popje aan het haken.
We zijn terug thuis van een 5 daagse aan zee.
Maar mijn vakantie is nog niet om...

En deze quote vind ik echt super.
Haak ze!

---
haaknaald 3 mm
restjes katoengaren, stopnaald, vulling
patroon c2c kussen: boek 'Eindeloos haken'
---

4 opmerkingen:

  1. Natuurlijk hoort er een mooi kussentjee bij het dekentje. Mooi. Echt een goede vakantiquote.

    Groetjes en geniet lekker verder, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zo'n ieniemienie kussentje ook leuk om steken uit te proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijk kussentje zo. Leuk.
    Mooie quote! Geniet ze nog!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief klein kussentje. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!