maandag 21 augustus 2017

Jules, mijn klaspop

Voor mijn klas haak ik af en toe wel iets...
Deze keer werd het een dekentje, een mini kussen 
en kleertjes voor Jules.


Dit is de klaspop Jules, in mini versie, 
die ik tijdens het schooljaar zal meegeven naar huis met de peuters...


Zijn garderobe bestaat standaard uit een paarse broek
en een oranje trui.
Maar omdat dit al wat versleten was, 
haakte ik een exclusief tenue'tje
voor hem.


---
haaknaald 2,5
oranje en paars katoen
eigen patroon
---

11 opmerkingen:

  1. Een heel leuk setje, dat zullen de kinderen wel leuk vinden :)
    Nieuwe kleding krijgen vinden ze zelf ook leuk :)
    Groetjes en een fijn schooljaar, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mega leuk ... straks heb je een enthousiaste bende ...
    Het is een schatje die lieve Jules ...
    Fijne start van de week ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, die klaspop, mooie kleertjes en een vrolijke deken. Fijn om weer een frisse nieuwe start te maken na de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk dekentje en kussentje. En Julles is een schatje hij mag ook wel eens in Groningen komen logeren. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem22.8.17

    Ha, hij kan er weer even tegen, tegen al die gretige kleuterhandjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leukerd en ik weet hoe dol kinderen er op zijn zo heb ik een hele verzameling knuffels die om de beurt uit logeren gaan met de klein kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt! De peuters boffen met zo'n creatieve juf.
    Een goed schooljaar gewenst samen met de peuters.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt superleuk! Dat wordt haast vechten wie 'm een nachtje te logeren krijgt 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is hij schattig! Heel mooi gedaan! Heb je hier een patroon van aub?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Caroline,
      Zoals in het blog bericht beschreven is het een eigen patroon. Helaas heb ik het niet uitgeschreven.
      Fijne groetjes Sofie 😉

      Verwijderen
  10. Is er ondertussen al een patroon beschikbaar van de kleedjes voor de pop?
    Ik vind dit super tof!!! 😊
    Groetjes leen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!