woensdag 20 september 2017

Ella, het kleine monster


Of ik boek-verslaafd ben? 
Ja zeker?!





Het boek Amigurumi Monsters 
bevat 15 schattige, lieve, uitdagende monstertjes.


Van evenveel ontwerpers.
Mijn oog viel direct op kleine Ella,
omdat er een combinatie van een monstertje, 
met een lief meisje te zien is.


Elk amigurumi monster kreeg een moeilijkheidsgraad; 
die tot 5 sterren kunnen gaan.
En Ella heeft er 3***
Dus een kleine uitdaging voor mij.


En ik geef toe,
enkel de tenen, voeten, heb ik moeten opnieuw haken...




Ik gebruikte ook totaal andere kleuren, dan opgegeven.
En ook qua kleurwisseling,
deed ik mijn eigen ding.


In het totaal heb je heel wat onderdelen,
waardoor het ineen steken van de knuffel, 
haar echt tot leven doet komen.

---
haaknaald 2,5
Yarn and Colors Must-Have blauw 68, groen 85
Lana Grossa Cotone bruin 29, wit 22, beige 56
Patroon uit het boek 'Amigurumi Monsters'
vulling
oogjes 6mm, 9 mm
stopnaald
---

14 opmerkingen:

  1. Ahhh! Kleine Ella is écht supercute! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ik snap het helemaal !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een schatje!
    En juist leuk dat je er je eigen draai aan gegeven hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha dat is ongeveer wat ik dacht: Hé weer een boek. Leuk om geattendeerd te worden op wat er te krijgen is. Dit is wel een leuke. Lief zo'n "schaapje" in monsterkleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die heeft echt een hoog knuffelgehalte! Misschien niet zo fijn om te horen voor een monster, laat het haar dan naar niet lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ella is leuk! Maar het monster....Brrrr! ;-)) Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze is wel heel erg leuk! Maar o, zoveel onderdelen...
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei, het lijkt een monster, maar is een schattig meisje.
    Veel werk, maar het is erg mooi gemaakt!
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze is echt ontzettend leuk geworden Sofie!! lieve groet Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappig monstertje. Leuk dat je er een eigen twist aan hebt gegeven.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt hoor! Leuk!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk is ze geworden. De film komt ook helemaal weer terug :-))
    Knap gedaan!
    Fijn weekend,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. :D Wat een schattig monster. En die teentjes!!!! Zo een prulwerk maar zo schattig. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!