zondag 24 september 2017

Kikker

Ik kreeg begin deze week een bericht,
of ik een patroon wou testen.
Het is al tijd leuk om een bijdrage te kunnen leveren,
aan het werk van iemand.


Deze keer werd het een kikker...


De kikker bevat geen moeilijke onderdelen
en het patroon werd perfect uitgeschreven, 
zodat het ook voor een beginner te haken is
als je losse en vasten kan haken, kan meerderen en minderen ;-)


De kikker heeft heel wat gelijkenissen met
kikker uit de boeken van Max Velthuijs.
 En door zijn 'grootte' past hij perfect in een kinderhand!
Nu hoop ik stiekem dat eend er ook nog bijkomt...


---
haaknaald 2,5
Lana grossa cotone groen 15, rood 4
Scheepjes Larra wit 7310
Gratis haakpatroon kikker van Esther 🐸💋
vulling, stopnaald
---


Ik was alleen testhaker voor Esther.
Esther heeft op haar blog nog meer gratis patronen,
die ik eerder al haakte.

10 opmerkingen:

  1. Dat zijn nou eens echt leuke vragen!
    Wat een schatje zeg.
    En inderdaad, veel gelijkenis met de kikker uit het boek, leuk om zo'n setje kado te geven aan een kindje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een leukerd! Ja, Eend hoort er wel bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd! Ik ga eens even op haar site rondsnuffelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat lief dat je een blogbericht over Kikker hebt geschreven Sofie ! Fijn dat het haakpatroon duidelijk is! Nogmaals dank voor het testen en het patroon komt zsm online. En eend?........misschien binnenkort ook!! haha. fijne nieuwe week, liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, zeg! Het ziet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is erg leuk, hij lijkt idd erg op Kikker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukiee, ik houd je blog in de gaten voor het patroon! Fijne week!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je mocht testen. Kikker is prachtig geworden.
    Ben dol op de boeken van Max Velthuis.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem26.9.17

    Kikker las ik vroeger graag voor aan mijn dochter toen ze klein was :-) En deze gehaakte versie is superleuk! Wat fijn dat je mocht testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kikker en inderdaad, hij lijkt ook veel op Kikker van 'vroeger'.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!