zondag 21 januari 2018

Plantenhanger geknoopt

Heb je dat ook,
je ziet iets verschijnen
en je wil dat maken...


Ik had dat bij deze macramé plantenhanger.

Het toeval wil dat ik nog een bol textielgaren liggen had,
die ik daarvoor gepast vond.


Op een uurtje of twee was die klaar.
Het patroon kan je vinden op de blog van By Claire,
maar het is van de hand van Natan.


Je zoekt ook een dikke tak, 
die vond ik in onze tuin.


Je moet 20 draden knippen...
En dan knopen maar!
Lekker ontspannend dus.


---
textielgaren, schaartje
---

Ik knoopte wat meer dots, dan het patroon aangaf.
Leuk om te variëren, te knopen en 
er een eigen patroon mee te creëren.
Zo heeft mijn pilea een nieuw lente hanger.
Fie vond een nieuwe hobby?!
Hihi...

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!
    Ik zag de plantenhanger bij By Claire op IG voorbij komen.
    Jij hebt hem gewoon al klaar! Heel mooi gedaan.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, dat herken ik!! Want dat gevoel had ik ook bij deze! Wat is hij bij jou ook reuze leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwww hoe gaaf is dit ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee ja dat heb ik ook vaak alleen ben ik nooit zo heel vlot ;) die van jou is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem22.1.18

    Heel cool! Fris en al een beetje lente-achtig!
    Ja, zo eens een uitstapje maken naar een andere hobby is plezant! Maar meestal keer ik na een tijdje altijd terug naar het haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Sofie en bovendien een uniek exemplaar ...
    Fijne start van de week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik ken dat.
    Dan blijft het in je hoofd hasngen en moet je er gewoon iets mee doen.
    Dit is leukkkkk!!
    Prachtige blikvanger en kijk de plant eens trots zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaa dat herken ik, kijk maar eens op mijn blog. ;-) Jou plantenhanger is erg leuk geworden! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oude hobbies komen terug en zijn weer leuk. Zo ging het met breien en haken en nu met macramé. Jouw plantenhanger is prachtig. Goed idee om daar textielgaren voor te gebruiken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk project! Ik kan me jouw enthousiasme helemaal voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig geworden! Mooie nieuwe hobby Fie!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!