zondag 28 februari 2021

Speculaas tiramisu

Mmmm, altijd lekker en vlug klaar.




Deze heerlijke speculaas tiramisu 
met koffie en amandelaroma,
maak je best de dag vooraf klaar.
Een nachtje in de koelkast en smullen maar.
Meer recepten op mijn blog klik.


Ik maakte gisteren 8 individuele porties, want vandaag is het koers.
Al jaren een traditie om bij mijn ouders 
een hele dag te vertoeven met fijne drankjes en lekker eten.
Ik zorg er altijd voor het dessert...
Maar door corona mogen we nu niet samen zitten. 
Dus gisteren een lekker dessert gemaakt en afgeleverd bij hen thuis.
Zo kunnen we elk in onze bubbel genieten van de koers en wat lekkers.

Klik hier voor het recept.
Wat zijn jullie plannen?

3 opmerkingen:

  1. Jammer dat ik geen koffie lust. Ondanks dat ziet het er wel erg lekker uit. pure verwennerij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er zelf geen fan van, maar kan er hier wel iemand blij mee maken 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heerlijk uit!
    En wat een goed idee om individuele porties te maken. Apart en ook een beetje samen zo.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!