dinsdag 5 juli 2011

Ik geef weg...(bij 50 volgers)--- gesloten----

Nog 3, 2, 1 volger te gaan en ik heb er 50!!! (ik sta er ook tussen als volger, dus nog eentje te gaan...)
Waaw klinkt SuPeR...
Ik won al enkele give away's (die kan je HIER zien) en vond het dan ook mijn plicht om dit te doen bij 50 volgers.
MIJN EERSTE GIVE AWAY is een feit!
Met de vakantie in het vooruitzicht zal ik wel tijd over hebben om er iets moois van te maken...

Wat het wordt, blijft nog een verrassing... Ik kocht alvast deze bollen katoen.
Wat moet je doen...
  1. Volger worden (als je dat dan al niet bent) en blijven ;-)
  2. Reageren op deze blogpost voor 20 juli, op onze nationale feestdag (21/07) maak ik de winnaar bekend...Als er natuurlijk 50 volgers zijn, anders de eerste dag na 20/07 dat er 50 zijn. 
  3. Een linkje posten op je blog hoeft niet, maar vind ik wel leuk! En vermeld dat dan ook in je reactie (geeft je een dubbele kans)
Wat ga ik nu doen????
Een leuke give away in mekaar haken.... Wordt vervolgd!

33 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee! Surprise give-aways, ik hou er van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Al bijna 50 volgers. Nou, die 3 volgers heb je er waarschijnlijk zo bij. Ik wil natuurlijk graag meedoen aan jouw Give Away. Ben erg benieuwd wat het gaat worden. Volger was ik al en ik heb jouw Give Away op mijn blog vermeld (pagina: Give Aways). Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met de bijna 50 volgers (we gaan een beetje gelijk omhoog :) )
    Ik doe ook graag mee met je give-away, en plaats straks ook nog een linkje op m'n blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd wat je gaat maken. De wol doet me denken aan de wol die ik eerder dit jaar kocht met mijn nichtjes. Toen waren we een paar dagen weg en de meiden deden niets anders dan....... wild breien. Ken je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ben nieuwsgierig wat je gaat maken :-) Ik doe dus heel graag mee, en plaats een linkje op mijn blog...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, ik doe graag mee. En ik plaats je op mijn blog.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk initiatief! Ik doe zeker mee ben erg benieuwd wat er van die bollen gemaakt gaat worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook graag mee,alleen is het raar dat als ik jou blog open, er een pop-up wordt geblokkeerd....heb je er al meer reaktie op gehad ?

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! bij deze doe ik ook mee!
    Succes nog met4 je give-away!

    Liefs,
    Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe heel graag mee, en zal een linkje op mijn blog zetten. Ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou zeer graag meedoen! Ik volg je blog al een tijdje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. volgen doe ik je al ,en doe graag mee.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Woehoew! Ik volg je al een tijdje en ben nu 'officieel' volger geworden. Kan ik mooi meedingen naar je give-away :) Ik ben benieuwd wat je gaat maken.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem12:28

    Ik doe graag mee. Volger ben ik al. Linkje staat op mijn blogje (www.me-myself-and-we.blogspot.com). Jammer genoeg heb ik nog bijlange zoveel volgers niet... Ik ga er ook eens een candy tegenaan smijten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sofie,

    Wat leuk dat je ook een candy gaat doen! Ik doe natuurlijk graag mee. Ik ben heel benieuwd wat je met dat mooi garen gaat maken!

    Ik ben al een tijd volger en ik heb je candy op mijn special give away's pagina gezet.

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezellige blog, kom via, via binnen, heb ook al gelezen bij juf Sofie, heel gezellig.
    Ik word je 49e volger, nu die ene nog!!!!
    Ik zet een link op mijn blog.
    Ik wens je een heel fijne vakantie en heel veel groetjes,

    (juf) Eefie

    http://eefiesday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben net volger geworden en zet ook nog een link op mijn blob. De bolletjes zien er leuk uit. Ik ben benieuwd wat het wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk, ik was al volger, maar doe graag mee met de suprise-give-away (en het is nog geeneens sinterklaas ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Spannend! Een verrassings giveaway!

    Ik doe ook graag mee...ik word en blijf volger :)..tevens plaats ik een linkje op mijn blog...leuk!!

    Groetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thank you for your giveaway! Those yarn looks lovely, I would love to join! Also thank you for your visit my blog, so I can be here and become one of your fans! :)
    Your link will be added to my blog list very soon! Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik volg dit al een hele tijd maar heb mij nu geregistreerd omdat ik zou kunnen reacties geven op je toffe blog
    ge zijt goed bezig fie
    grts debke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Doe graag mee met je give away.
    Je hebt een leuk blog.
    Zojuist aangemeld als volger en een link op mijn blog gezet.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat met je ondertussen al over de 50 volgers! Ik doe graag mee en zet ook nog een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met zoveel volgers!
    Ik doe graag mee aan jou give away!
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Kom hier terecht via http://annemariesbreiblog.blogspot.com/

    Allereerst wil ik graag kwijt dat je achtergrond super leuk vind!
    Wat een prachtige bloemen ♥

    Wat leuk je eerste give away....
    Mijn 1e is ook onderweg....
    Graag zou ik hier aan mee willen doen...
    De bolletjes zien er erg leuk uit. Mooie Kleuren!
    Ik zal een linkje in mijn menu zetten naar je give away en zal je zo toevoegen aan mijn lijstje van blogs die ik volg....

    Ik wens je nog een Mooi Weekend....

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi! Ik doe graag mee met je give away, nou allebei duimen maar:-)En ik plaats een linkje op mijn blog. ben benieuwd wat je gemaakt hebt!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Natuurlijk doe ik mee met de Give Away!!! Helemaal leuk, wat is je Granny Tas GEWELDIG!!! Ik ga proberen een linkje op mijn blog te zetten, ik zeg proberen want ik moet alles nog een beetje uitvogelen. Bak en Haak ze, ik kijk graag met je mee! Groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik kan nog net op het nippertje meedoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nou, dan zou ik toch ook graag op de valreep nog mee willen doen... Ik ben volger en een linkje staat ook al op mijn blog.
    Ben trouwens gewoon heel nieuwsgierig naar je ´give away´......
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik kan nog net mee doen leuk! ik zal ook een linkje op mijn blog zetten.

    groetjes flo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik doe mee! Leuk! Als het goed is krijg je morgen mijn Give Away binnen via de post!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe mee! Leuk! Mijn Giva Away komt morgen bij je aan via de post....eindelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!