Fie en post...

Het kon vandaag niet op; 2 hele leuke pakketjes kwamen toe!
Het eerste was er eentje in de brievenbus, een bestelling die ik eerder deze week deed bij De Krullevaar. Dit mede door een waardebon die ik bij hen won met een give away!
Voor de kids een doosje waar ze hun stempel en stempelkussen in kunnen bewaren!

En het tweede pakket was veel te groot voor de brievenbus en werd persoonlijk afgeleverd door een koerierdienst! Enkele weken geleden deed ik mee met een wedstrijd van AVEVE en won daar 1 van de 5 pakketten van Cake'n party!
En wat voor een pakket...
Alles om het bakken te kunnen starten.
DUS bakte ik direct 12 cupcakes en ook de koekjes,
zodat we deze namiddag nog kunnen versieren!

2 opmerkingen:

  1. Hé hoe leuk, die Blafre doosjes worden hier thuis bij onze kids voor net hetzelfde gebruikt :-)

    En dat pakketje van Aveve, ziet er ook wel super uit!

    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en vooral lekker pakketje heb je gewonnen, geniet er maar van !

    Roos

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!