donderdag 19 januari 2012

Dolly

Dat is de naam van deze pop (een naam die ik zelf uitvond en omdat de pop net een kegel is die rond'dolt' als je er tegen slaat!) ... gebaseerd op een matroesjka uit 'Amigurumi & more".
 Ik kocht 2 boekjes (die ik al heel lang in de collectie wilde hebben) en wat katoenbolletjes... Ik zou heel graag Koosje, het konijn willen haken; een blauwe voor hem en een roze voor haar.
Als je wil weten wat ik juist in de oven stak, klik dan HIER voor het idee...Smakelijk!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Sofie,
    Wat een lieve Dolly heb je gehaakt. Je Koosjes zullen ook vast heel mooi worden.
    Enne, je quiche zal lekker hebben gesmaakt.
    Fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for linking up to Show Your Stuff last week, I have this week's edition up and invite you to come back:

    http://juliejewels1.blogspot.com/2012/01/show-your-stuff-7.html

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!