Craft it forward...

Een kleine 2 weken geleden zag ik bij HAAR een oproep!
Het leek me wel iets leuks om aan mee te doen, aangezien ik een fan ben van pakjes ;-)
Ik 'schreef me dus in' en zo zet ik het nu verder. 
Ik kreeg dit:
Het cadeau is een CIF, craft it forward
Hoe gaat het in zijn werk?!?
Als je hieronder reageert 
(de eerste 3 die willen meedoen, komen daarvoor in aanmerking) 
stuur ik een zelfgemaakt
(zal iets gehaakt zijn) cadeautje op! 
Je moet ook beloven dat je dit project zal verder zetten 
en geef me wat tijd, want ik moet er nog aan beginnen.

Eerder won ik bij HAAR deze leuke give away. 
Het was het wachten wel waard. Want ik kreeg er nog een sleutelketting bij!!!!
DANK JE VAN HARTE ANJA!!!!!!!


5 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik doe mee!:)
    Je hebt een leuke tas gewonnen bij haar!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk,
    ik zou ook graag willen meedoen.

    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk ik wil ook graag meedoen.
    Leuk dat je een mooie tas heb gewonnen super.
    Fijn weekend
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij deze stuurde ik Judith, Anka en Jacqueline een bericht!
    Zij kunnen binnenkort een cadeautje van me in de bus vinden....
    Hopelijk zetten zij weldra, nadat ze mij pakje ontvangen, het CIF project verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, leuk dat je ook zoiets begint

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!