vrijdag 19 oktober 2012

Speculaas Tiramisu!

Ik had al een tijdje een potje mascarpone staan...
Maar de tijd van onhoudbaar- zijn kwam dichterbij!

Dus zocht ik wat op en vond de gebruikelijke recepten van tiramisu.
Ik had dat nog nooit gemaakt, wel al geproefd bij mij ma, 
want die kan dat héél goed maken!
Ik nu ook ;-)


Even proeven, deze middag, met een geurend kopje koffie erbij...
Zalig genieten; voor ik weer voor de klas moest staan

Ik vond het recept HIER.
Maar verving de speculoos door de lange vingers, 
beter gekend als boudoir'kes!

En ik won nog deze mooie foto kaart ;-)
van HAAR, Merci Ria!!!

5 opmerkingen:

  1. mmm altijd lekker he, tiramisu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je moet de vingerkoekjes eens vervangen door speculoos...En in de zomer een variant maken met rode vruchten.... Wel oppassen tiramisu (in gelijk welke versie...) VERSLAVEND LEKKER!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm tiramisu is inderdaad zoo lekker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmm, super lekker! En inderdaad met boudoirkes, super hè! Ik kijk al uit naar de geboorte van onze baby, dan mag ik dat terug eten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oef, het water loopt me in de mond.... Heerlijk tiramisu, vooral als ie lekker zwaar op de maag ligt! :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!