vrijdag 8 februari 2013

Moet er nog post zijn?

Ik ben deze week heel erg verwend geweest...
Dit door medebloggers!
Ik won maar liefst 3 keer, jajaja, je leest het goed DRIE keer een give away.
Mijne wederhelft zegt me dat ik er dan binnenkort 
weer eentje mag organiseren en 
dus ben ik iets aan het bedenken...
Maar eerst dit!

Van Ateljee de Kraal, Hanneke, kreeg ik dit mooi boekje,
samen met een grote paperclip en hangertje.

Van Anka zat er een grote uil in een pak,
Bibi genaamd.
Ik mocht liezen uit haar leuke creaties, best moeilijk.

Linda van Minimoek bezorgde me een telefoonhoesje, 
samen met andere hebbedingetjes.

Alle 3 heel erg bedankt 
en hou mijn blog in de gaten voor de volgende give away!

13 opmerkingen:

  1. Zoooooooooooooow, jij mazzelbips !!! Leuk leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn voor je !
    Blogpost is de allertofste post die er bestaat!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan,meis,prettig weekend!Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn he zoveel prijsjes! Ik heb ook ooit eens 4 give-aways in 2 weken gewonnen, schaamde me er bijna voor, haha. Het is je gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke verwennerij zeg! Geniet er van en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verwennerij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk allemaal! Veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bofkont dat je bent!! "noflik" weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou nou, je bent wel heel erg verwend zeg,
    maar heel veel plezier met alle spulletjes,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verwennerij! Ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zeker nog eens verwend worden. Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhh wat een geluk en een verwennerij,geniet er van,de uil is ook zoooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!