Konijntje Pluis

Ik heb heel wat bolletjes katoen liggen, die half begonnen zijn.
Ik beloofde eerder om Poekie te helpen en zo begon ik er aan!
Het eerste konijntje Pluis is klaar,
ik stak in een oortje een belletje,
leuk als rammelaar voor die kleintjes.



.
Gisteren vond ik in de brievenbus deze leuke vintage ring... 
Mijn medebewoners vonden het een vreemd ding;
ik deed hem aan voor de foto en nog niet uit;
ik vind het wel iets hebben...


MERCI, Sil!

42 aan mekaar gehaakt en 
14 klaar om erbij te doen!


Klik op bovenstaande button,
dan mis je niks van mijn blogje.
Fijn weekend!

8 opmerkingen:

  1. Leuk beessie ! En ook een leuke ring, heel apart. Ik heb er ook een van Sil, een oranje... en die gaat weer om op 30 april tijdens Koninginne/Koningsdag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bij jouw ook al pluisjes, de ring is prachtig, fijne avond nog!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pluisjes zijn zooo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De pluisjes staan ook nog op mijn to do lijst. Die van jou zijn alvast heel leuk. Mooie ring mocht je ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n lief Pluisje, super!!

    En die ring, die vind ik ook wel mooi!

    Lieve groetjes van poekie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij blijft super, ik heb ondertussen al véél versies zijn passeren. Ook deze is weer erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat zijn ze schattig
    groetjs joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!