zondag 19 mei 2013

Klaar om te testen...

Via The Insiders,
 mag ik weer gaan testen, deze keer de Veet roll-on easy wax.

Ik gebruik meestal een scheermesje, gaat vlug in de douche.
Aangezien je de was vooraf 30 minuten moet laten opwarmen,
 moet je er echt de tijd voor nemen, vind ik!


Ik kreeg een leuk pakket met de elektrische roller, 
een navulling met was, navulstrips, 
een spel in de vorm van vraagjes en enkele na behandelings doekjes.
Ook een goed gevulde campagnegids, 
waar alle uitleg op staat, qua gebruik, verloop van de campagne, ...




Mijn eerste test is ondertussen voorbij
  1. ik vind dat de wax in het stopcontact moet blijven, koelt anders te vlug af
  2. je moet er je tijd voor nemen
  3. een nogal kleverige boel, vooral als de wax wat op je vingers komt...
  4. bij de eerste keer zijn niet alle haren verwijderd, wat resulteerde dat ik mijn andere been met een scheermesje deed, zo kan ik ook vergelijken; het wordt toch een lange broeken-week, als ik het weer hoor!
  5. de overtollige wax is heel goed verwijderbaar met de meegeleverde doekjes, is wel wat vettig, maar dat verdwijnt, nadat het is ingedrongen
  6. het hanteren van de roller; ik had die soms omgekeerd vast, waardoor de wax er niet direct uitkwam, na een tijd had ik door hoe het wel moest, de afgeronde kant naar beneden ;-)
  7. niet pijnlijk (voor mij toch niet)
  8. de kabel vind ik wat te kort, als je wil dat het warm gehouden moet worden...
  9. je kan nu tijdelijk een starterspakket aankopen met 50% korting, voor wie het ook wil uitproberen!
  10. Succes, wordt vervolgd!

4 opmerkingen:

  1. heej wat leuk dat je dat hebt gedaan en wat een duidelijk uitgelegd wat je er van vind
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahah ik zie je al kliederen in de badkamer!!!
    niks voor mij wax.. ik gebruik wel het scheermesje 1x per maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Benieuwd naar je verdere bevindingen, ik had ook meegedaan, maar was dit keer niet geselecteerd ... succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoiets werkt nooit bij mij, mijn haartjes zijn meestal ook neit allemaal weg en daardoor moet ik dan ook het mesje nog extra gaan gebruiken, dubbel werk dus...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!