Update Veet Roll on wax (2)

Ik testte voor de 2de keer de roll on wax uit van Veet.
Lees hier de eerste keer!
Waarom duurde het zo lang (dat ik mijn tweede review schreef), omdat de haren van mijn been wegbleven, zelfs na 2 weken waren er maar een klein aantal haartjes te zien! Dus is het best wel aangenaam dat het niet elke week hoeft, dat waxen.
Ik zag ook dat de haartjes die terug groeien 'anders' zijn...





VOOR:
Ik ging weer aan de slag dus. Het vervelende eraan, vind ik dat je er echt tijd moet voor uittrekken, met het opwarmen erbij, heb ik wel een uurtje de tijd nodig gehad
Het toestel moest ik dus wel weer 30 minuten laten opwarmen, echt doen!

TIJDENS:
Ik vind de draad, die het toestel verbindt met het stopcontact te kort, aangezien ik het in het stopcontact liet zitten...
Eerlijk gezegd vind ik het uitsmeren van de was pijnlijker, dan het verwijderen van de strip ;-)
Op mijn achterbenen gaat het nog altijd moeilijk, zowel het uitsmeren van de was, als het verwijderen van de strip. Met als gevolg dat niet alles direct verwijderd is!

NA:
Mijn vel zag er bepaalde plekken rood uit, maar dat verdween nagenoeg onmiddellijk, gelukkig maar
De overgebleven was kreeg ik er niet zo makkelijk af, gelukkig was het 'broekenweer' en kon ik het nog wat verdoezelen, hihihihi

CONCLUSIE:
* ik overweeg om het verder te gebruiken, omdat de haartjes toch heel wat langer wegblijven en dat wil je toch als vrouw, niet?!?
* ben je nog niet ingeschreven bij The Insiders, doe dat dan, wie weet kan je de 'come a casa' gaan testen en ikke misschien ook ;-)

5 opmerkingen:

  1. Heb ook al een paar keer iets mogen testen, erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het toch werkt voor jou, heb mij ook aangemeld, ben eens benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kijk hier hebben we iets aan! ik volg dus terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hmm klinkt wel redelijk goed dus :) de feet dan haha, ik was al ingeschreven

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!