"Come a casa" pizza time!

Deze morgen haalde ik mijn pakket af van 'The Insiders'.
Ik mag pizza's proeven en mijn mening erover weergeven.
Het pakket bevat 8 pizza's van Come a casa (dr. Oetker), 
een info brochure, 
een blocnote met magneet,
 kortingsbonnen om uit te delen 
en kaartjes om mensen uit te nodigen...

Deze foto kan je ook terug zien op 'instagram'.

Een goeie tip om die 8 pizza's in de diepvries te krijgen,
ik haalde ze allemaal uit de verpakking en stopte ze zonder karton er in.
Zo gaan ze er alle 8 in!


De pizza's liggen te wachten om in de oven te gaan,
boven- en onderwarmte op 250°C


De oven is genoeg voorverwarmd, 
bakken maar...

Even piepen, 
het deeg gaat rijzen!


Pizza hawaï

Pizza met pesto en mozzarella

Detail van de krokante, luchtige bodem - boord!


We proefden de pizza "Hawaï" en de soort met "pesto en mozarella", 
waar ik er 2 van kreeg!

Enkele voor- en nadelen die bij ons opkwamen:
* Als je de pizza moet bakken op de onderste plaat, kan dat maar met één per keer. Dus aangezien we dat soms als middagmaal nemen, zal dat veel te veel tijd in beslag nemen met 4 personen.

* Wij zijn fervente pizza smullers, nl. de Ristorante van dr. Oetker en ik ondervond nu dat deze (Come a casa) iets minder gevuld is... De smaken ook, maar dat is dan weer een pluspunt.
* Het deeg is heel lekker, luchtig én krokant, zoals vermeld in de bijgeleverde brochure
* De pizza met pesto heeft bij deze onze voorkeur van smaak!

Voor wie The insiders nog niet kent, klik hier. Je kan je af en toe aanmelden om iets te testen!

Wordt vervolgd, bij het proeven van de andere pizza soorten.

5 opmerkingen:

  1. Ik krijg er trek van ;-)
    Fijne zondag verder, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi wat grappig, al die pizza's! Ben benieuwd welke je straks het allerlekkerst vind!
    Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow Sofie,jij was bij de gelukkigen!!chique!ik was er helaas niet bij maar..van de Buenos was ik er wel bij.leuk hee the insiders!laat ze u smaaaaaken!!groeten ven Debora uit west vlaanderen belgie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ik woon ook in West-Vlaanderen hoor! De eerste die we proefden waren alvast heel lekker!

      Verwijderen
    2. Had al even zo'n vermoeden dat je ook van West-Vlaanderen was,leuk!ik blijf je volgen!knipoog! deboral

      Verwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!