dinsdag 26 augustus 2014

Detailfoto's granny sqaures

De plaid is heel mooi in zijn vorm gekomen, 
nadat ik die 'geblockt' had...



Ik wilde jullie nog enkele detailfoto's laten zien.


Binnenkort toon ik jullie het gehele resultaat 
op mijn zeteltje!

---
PATROON Granny sqaures
uit 'Simply haken, zomerspecial'
PATROON rand
uit 'Haken en Kleur'

Cotone LANA GROSSA
katoen met kleurverloop 
310 - 307 - 308 - 311
effen katoen 
ecru 28 (4 tal bolletjes)
geel 13
oranje 40
roze 001
blauw 11 en 12

haaknaald 3.5
---

9 opmerkingen:

  1. Zooooooooo, ben er sinds drie middagen achter wat een monnikenwerk dat aan elkaar haken is.
    De granny's haken is puur fun en ontspanning.
    Maar de afwerking!

    Dikke welgemeende complimenten voor jouw arbeid, zie nu pas de moeite er achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een plaatje geworden ...
    Mooi van vorm en bijna zonde om de plaid te gebruiken ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, maar als je het zeteltje zal zien, dan zou je er ook graag in vertoeven!

      Verwijderen
  3. Prachtig zeg! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. would like the pattern in english

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW, dat wordt een heerlijk én prachtig deken! TOP!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!