donderdag 11 september 2014

Mochilla bag (look al like IV)

Na een drukke werkdag 
kan ik elke avond een uurtje of twee haken,
dit terwijl ik Tv kijk.


De tas bobbelt wat, als die zo gestationeerd staat.
Maar eens de tas in gebruik is,
 zal die overal wel 'bobbelen'.


Mijn 'huiswerk' voor week 4 is al klaar!


Wie de tas ook haakt, zal zien dat mijn roze- groene blokjes rij anders gehaakt is...
Ik had 'de fout' pas door nadat ik 5 rijen hoger was,
dus liet ik mijn werk zo...
De oudste, voor wie de tas bedoeld is, vond het niet erg.
Gelukkig maar!

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, vrolijke kleuren. Jouw tas wordt prachtig.

    Veel plezier met het verder haken, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super prachtig, zeg!!!
    Liefs,
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tas wordt heel mooi!
    Lijkt mij ook een toffer project dan het deken. Hier zal je geen 40 weken voor nodig hebben ;).
    Ik heb ondertussen ook een beslissing genomen ivm mijn deken. Neen, niet zo drastisch als de jouwe, je leest het binnen enkele weken wel op mijn blog.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tas wordt wel heel mooi met die vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren katoen gebruik je ...
    Dit wordt een schitterende tas ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige tas maak je! Heel kunstig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Door jouw blog ben ik ook begonnen aan de tas...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig wordt deze.... even gemist waar je de CAL hebt gevonden en het patroon vandaan hebt. Maar ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het al ergens op mijn blog gezet, de link zie je bij week 1 vermoed ik!

      Verwijderen
  9. Wat een heerlijk frisse kleurtjes en een mooi patroon! Dank je wel voor het meedoen aan mijn linkparty!
    Groetjes
    Barbara
    www.busyfingersbusylife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!