Granny deken CAL week 1

Ik ben ook 'gevallen' voor de nieuwe cal...


Ik koos zelf kleurtjes uit en 
haak alles met Cotone, van Lana Grossa.


Het worden 60 granny's in totaal, 
zodat het deken 1 m op 1,80 m wordt.
Alle info zie je bij 'A creative being'.
Gratis patroon WEEK 1.


De grootte van 1 vierkant meet bij mij 16 cm op 16 cm, 
en ik haal net 2 vierkanten uit 1 bolletje katoen!
Je kan mijn project ook volgen op ravelry.
Haak jij ook mee?!
Of vind je zo'n cal maar niks...

Fijn weekend,
én ik ga genieten van de herfstvakantie,
volgende week...

11 opmerkingen:

  1. Wat haak je mooi regelmatig, Fie! Mooi materiaal ook. Ik vind het geweldig om te doen, deze CAL is mijn eerste maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Mijn voortgang kun je volgen op mijn blog www.livelifeinspired.nl met de tag #WIP (Work In Progress) :) Morgen of overmorgen weer een update, als ik iets van week 4 heb om te laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf haak ik niet mee, maar ik geniet wel mee van mijn vriendin die de CAL heeft opgepakt.
    Veel plezier met het haken!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!! Ik twijfel nog of ik mee ga doen...twijfel twijfel....nog maar een nachtje over slapen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bezig bijtje ben je zeg!! Ik doe ook niet mee omdat de cal strependekens eerst maar eens afmoeten :P

    Pas dan mag ik weer aan een nieuwe CAL beginnen ;)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren en mooi patroon! Ik ben ook net bezig aan een granny square deken. Had ik dat geweten! Lijkt me meer motiverend om het met een CAL te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het superleuk maar ik ben al een deken aan het haken met granny's ... die moet nu echt eerst af. Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk patroon en mooie kleuren
    Maar als je daar van katoen een deken van haakt, wordt dat dan niet verschrikkelijk zwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je rekent dat je ongeveer 26 bolletjes van 50 gr erin verwerkt, dan weegt het deken maar 1.3 kg, Verdeelt over je lichaam zal dit niet zwaar aanvoelen, denk ik!

      Verwijderen
  8. Love this squares and the color combo that you chose::: The finisched blanket will be amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik haak mee!! Nog eens even een berichtje op mijn blog van maken... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!