zondag 28 juni 2015

Gehaakte doily give away!

Ik heb af en toe wat katoen over.
Wie niet trouwens...
Ik ben aan de slag gegaan om 3 kleine onderzetters te haken...


En, ik geef ze graag weg.
Dit omdat ik al over de 400 duizend pageviews zit op mijn blog.
Ik haalde deze week 400 volgers op IG en op mijn Fb pagina, 
haal ik binnenkort 1000 likes!



En omdat de zomer, hittegolf eraan komt!
Meedoen kan tot 10 juli.
Graag een reactie op dit bericht!
De actie delen op je blog, fb, ig apprecieer ik ook ;-)
Fijne zondag verder.

9 opmerkingen:

  1. Ooooh wat leuk :-)! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat al s een speer Sofie... Natuurlijk waag ik een kansje...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wahauw! Gefeliciteerd Sofie!!! Voor een kleine blogger als ik klinkt dit echt enorm ;D Superleuk!
    En wol over...?! Wij haaksters komen toch juist altijd wol tekort...?! (Net niet de juiste kleur, dikte, merk, iets nieuws op de markt hahaha.
    Oh even serieus nu, superlief dat je iets hebt gemaakt en weggeeft, mooi gemaakt en leuke kleuren.
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De onderzetters zien er fris en zomers uit.
    Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een mooie onderzetters en wat een mooie getallen die je reden gaven tot deze give-away!
    Gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie onderzetters. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Sofie! Way een mooie onderzetters.
    Ik wil heel graag mee doen met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee.
    Groetjes Katrien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!