vrijdag 14 augustus 2015

Fie Give Away!

Actie afgelopen!!!!!
Ik wil iets weggeven...
Een gehaakte lettervlaggenlijn van maximum 6 letters!
Je kan hier een voorbeeld zien.


Wat moet je daarvoor doen?

Geef in een reactie op welk woord
bijvoorbeeld BRAVO, HOERA, DANK JE, SUPER, ...
of naam 
bijvoorbeeld van je kind, collega, zus, ...
van maximum 6 letters je graag zou willen ontvangen.
Je laat me ook weten welke kleurencombi jij wel graag ziet 
voor de vlaggen met bobble steek!

Uit alle reacties kies ik de meest originele, pakkende reactie uit!

Meedoen kan tot en met vrijdag 28 augustus.

Ik zou het appreciëren dat je mijn blog; facebookpagina volgt.
Een linkje naar mijn give away mag, 
dat maakt me toch wel blij!!!

Fijn weekend alvast!

---
Oh ja, 
en mijn blog bestaat vandaag precies 5 jaar en een maand!!
Dus zeker FEEST!
---

38 opmerkingen:

  1. Anoniem14.8.15

    Dit is een gave give-away!! Ik vind de letterslinger die jij gemaakt hebt helemaal super! Als ik mag kiezen dan is dat het woord: FEEST. Want het leven is een feestje (je moet er wel zelf de slingers ophangen ;))
    En de kleurtjes.... Ik houd van mint-groen, grijs, coral.
    Succes met de actie en tot blogs!
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh,leuk zeg! Vlagjes zijn atijd tof op kinderfeestjes, daarom dacht ik aan "hoera"! Ik volg u al op alle mogelijke wijzen 😀 en nu ga ik duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik de vlaggenlijn zou winnen zou ik kiezen voor vrolijke kleurtjes.
    Rood,geel,groen,blauw...
    Ik zou er het woord WELKOM op zetten.
    En de vlaggenlijn zou ik dan centraal hangen op het werk zodat zowel familie als bewoners en personeel zich welkom voelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk en lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sofie,

    Het lijkt me fantastisch om zo'n mooie vlaggenlijn te winnen! Graag had ik eentje gehad met de letters *love* dit om aan mijn zus kadoo te doen. Ze is mijn enigste zus (heb geen broers) die ik heb, we zijn totaal verschillend!! Maar we hebben toch zoveel aan elkaar in moeilijke tijden zoals bv het ongeluk van papa en stiefmama ... daarmee wil ik haar bedanken dat ze er is voor mij en bevestigen dat we zussen zijn voor altijd. Een speciale band!

    Liefs,
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 6 Letters :-) juist gepast voor mijn dochter: ELODIE . Er nog plaats boven haar bedje en dat zou daar supermooi hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem14.8.15

    Erg leuk! Zou graag winnen maar kan de naam die ik zou willen niet neer zetten hier. We verwachten in november onze kleine knul en het zou gaaf zijn een naamslinger te winnen in blauwtinten om dan op te hangen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief en leuk plan! Aangezien ik net een vlaggenlijn gewonnen heb gun ik nu iemand anders een kansje! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n vlaggenlijn zou superleuk zijn aan de deur van mijn klaslokaal. Ik zou er WELKOM op zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave give-away! En gefeliciteerd met je blog. Toevallig is mijn jongste zoontje vandaag 2 jaar geworden! Maar hij heeft al een (stoffen) slinger met naam. Dus doe ik mee voor de tekst: FEEST! In de kleuren blauw en rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem15.8.15

    5 lettertjes maar, mijn dochter noemt EMILY en haar lievelingskleuren zijn geel en blauw.
    Ze wordt op 26 augustus 10 jaar, een bijzondere verjaardag!
    Omdat ze al 4 jaar haar grootmoeder moet missen op haar verjaardagsfeestje ( haar enige grootmoeder - mijn moeder - is overleden aan kanker in 2011 ) vind ik dat ze nog eens iets extra verdient...
    Groetjes en proficiat met het 5 jaar bloggen, doe er alvast maar 50 jaar bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou gaan voor het woord MAGIC want een beetje magie in je leven kan nooit kwaad! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a nice idea !!!
    It´s always time to say THANKS YOU - therefore I will decide for the word DANKE (german for Thank You). Often I miss this word so much, it´s so easy to use this word but sometimes people forget this.
    xxx
    Fräulein KidsliKids

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke vlaggenslinger! Gefeliciteerd met de verjaardag van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super cool. Ik heb al een boek besteld om zelf granny met bobblesteek te maken met letters. Je hebt mij geïnspireerd. Datum ben ik bij dat u al best lang jou blog volg via bloglovin.

    Mij lijkt hoera wil leuk in regenboog kleuren. Ik ben benieuwd!

    Oh ja gefeliciteerd met je blog!

    Groetjes Geeske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke give away! Ik zou gaan voor het woord "GENIET" omdat ik vind dat mensen te weinig aan het genieten zijn en alleen maar klagen. Het is voor mezelf ook een reminder daar niet in mee te gaan, ik hou van het leven en beleef het op mijn manier waardoor ik optimaal geniet!
    Liefs, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh wat een leuke give away. Ik zou gaan voor de naam van onze jongste dochter om de slinger bij haar bed neer te hangen. Ze heet Rhona en ze is dol op rose :)
    En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardagsblog!

    groetjes Jen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, al vijf jaar en één maand aan het bloggen. Proficiat. :-)
    En wat een leuke vlaggenlijn is er te winnen. Ik waag mijn kans.
    Als ik zou winnen, zou ik een vlaggenlijn voor mijn broertje zijn nieuwe huis willen winnen. Met de tekst 'Home C W' (C is van Cindy en W is van Wouter). Ze hebben hun living in het oker en marsepein geschilderd. Dus als je die kleurtjes er kunt in verwerken zou super zijn.

    Doe zo verder :-)
    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hieperdepiep hoera met je vijfde blogverjaardag. Wat ben jij al een tijd bezig met jouw gezellige blog en met al jouw creatieve dingen.
    Leuk dat je je verjaardag viert met een toffe zelfgemaakte slinger. Ik waag graag een kansje voor een slinger met het woord 'gelukt' . Als steuntje voor lastige momenten en om te vieren als een stapje is gelukt.
    In mint, blauw en wit lijkt me dat tof. Ik zet gelijk even een linkje op mijn blog.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd! Bij zo'n feestje past wel een vlaggenlijn! Ik kies voor LIEFDE en dan in de kleuren rood, roze en wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk dat je een vlaggenlijn als prijs weggeeft! Ik zou graag mee willen doen.

    Mocht ik winnen, zou ik graag een vlaggenlijn voor mijn vriendin willen. Zij heeft het op dit moment hard nodig, aangezien zij in grote zorgen zit over haar gezondheid en haar toekomstbeeld. De tekst op de vlaggenlijn zou dan OKASHI mogen worden.

    Bedankt voor de kans.
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb geen pakkend bericht, maar ben wel heel dankbaar met mijn eerste kleindochter, en dat ik dat nog mag meemaken ..Oma zijn...

    Dus ik wil graag een bobblevlag met NOOR voor mijn knotsgekkelievemegafantastischebijna2jaaroudekleindochter ......NOOR

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik zou een WELKOM vlaggenlijn bij de ingang van onze ziekenhuisafdeling willen hangen . Zelf haak ik ook vaak kleine dingetjes , bv voor herfst of kerst ,en krijg daar altijd leuke reacties op van bezoekers en patiënten. Onze afdeling is kleurig in oranje ,groen ,blauw en grijs.Healing environment heet dat !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd met je 5 jaar en 1 maand bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat goed zeg vijf jaar👍 gefeliciteerd🍰 leuk idee een vlaggenlijn leuk met relax erop voor onze nieuwe veranda in relax kleurtjes. Suc6 met de volgende vijf jaar😄. Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een gave giveaway!!!
    als ik hem zou winnen, graag de letters HOME..
    en verras me maar met de kleuren!!
    ik ga nu zitten duimen voor mezelf hahaha egoistisch he??

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proficiat met de 5de verjaardag van je blog ,heel mooie giveaway groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met vijf jaar bloggen! En wat een leuke giveaway. Het enige goede woord voor mij op zo'n mooie slinger zou zijn H-A-P-P-Y.
    Lief van je.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke give-away !
    Een persoonlijk geschenkje is altijd fijn om te krijgen.
    Enne....wauw ! Al 5 jaar aan het bloggen.
    Wat vliegt de tijd toch snel, he.
    Ik geniet keer op keer van al het moois.
    Het geeft me zoveel ideetjes dat ik zelf véél te weinig tijd over houdt, hihihi.
    Proficiat met je blog en doe vooral zo verder.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke actie! Iedereen veel succes gewenst. Ik doe niet mee, want ik haak dan liever zelf :-)
    Ook nog gefeliciteerd met dat je al zo lang een leuke blog hebt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Op 12 oktober is het bij ons feest van de onthaalmoeder onder het moto met vlag en wimpel moeten we vlagjes ophangen. Dus FEEST is een ideale wimpel.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. een vlaggenlijn met de troetelnaam van mijn dochter lijkt me fantastisch, dan kan ik die gebruiken elke keer ze terugkomt van bij haar vader. Ik probeer er altijd iets leuks van te maken, dus : MOTJE. En qua kleur : mocht er paars inzitten, dan is het zeker ok voor haar...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo!! Ik doe graag mee. Onze jongste zoon word 30 augustus 3, het zou geweldig zijn als hij een naam slinger voor zijn "verjaardag"wint. Zijn naam is Jeppe. Nu heel hard duimen........
    De kleuren moeten natuurlijk wel stoer zijn, voor onze boer in spe. Rood, groen, blauw.....

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Voor onze kleindochter Famke. Na vier kleinzoons nu een kleindochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. karin19.8.15

    Ik zou gaan voor postnl
    En de kleuren blauw/oranje
    En ik zou de slinger op hangen op het gezelligste depot in Nunspeet als verrassing voor mijn lieve collega's!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Weer een leuke en super gave give away! Eerst en vooral een dikke Proficiat ! Heb al zoveel gewonnen dat ik deze laat voorbijgaan. Maar toch bedankt!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met jouw (jubileum)FEEST!!
    En wat een toffe slinger zeg! Whoopie!
    Ik doe graag mee. Een gave slinger voor Mez11, dat zou te gek zijn, voor in mijn nieuwe kantoorruimte 😃dat zou ik er graag op willen zien staan: Mez11
    In de kleurtjes: mint/ zeeblauw en ecru bruin crème?
    Ik ga er nu over dromen hihi Welterusten

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd Sofie, wat een trouwe blogger, erg leuk! Ik lees je leuke winactie net op tijd zie ik :-) Bij deze doe ik graag mee en mijn letters zijn: MAUD :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!