The Insiders, Sanex

Ik mag weer testen bij 
Als je dat zelf ook graag doet, kan je je op hun site gaan inschrijven.
Er komen af en toe nieuwe acties, 
waarbij ze 1000 of meer testers zoeken...

Ik kreeg voor mezelf 1 fles bodylotion hydraterend 
en een fles douche crème
van Sanex Advanced.


In het pakket zitten 3 flessen bodylotion om uit te delen, daarbij een boekje
om bevindingen in te noteren.
Daarvan zet ik volgende week één op mijn werk.
De andere twee deel ik uit in mijn omgeving.

Mijn eerste test bij het ontvangen van Sanex Hydrate 24h:

Ik heb de bodylotion direct gebruikt,
smeert goed uit. 
Het wordt direct opgenomen, is dus niet vettig in gebruik.
Wat ik bij mijn andere bodylotion wel heb, 
waardoor ik mijn handen direct moet gaan spoelen,
bij sanex dus niet! Positief!

Alleen moet ik wennen aan de geur.
Na een half uurtje inwrijven ruik ik de hydraterende lotion, 
en die bevalt me 'voorlopig' nog niet...

Wie kent het product en wat zijn jullie ervaringen?

4 opmerkingen:

  1. Leuk om iets nieuws te mogen proberen. Deze producten ken ik nog niet. Dat de bodylotion goed uitwrijft en geen vettigheid achterlaat is echt een plus. Maar ja, een geur die niet lekker is en lang blijft hangen. Dat is dan een tegenvaller.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bodylotion gebruik ik zowiezo nooit van geen enkel merk, maar deo van sanexcheb ik wel eens..ik ben er wel tevreden over..tamelijk geurloos.
    heb me 3 jaar geleden ook aangemeld bij de insiders, maar tot op heden slechts 1x mee mogen doen, dat was met kattenbrokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je deze mag testen. Ik was er nu niet bij, maar heb al verschillende keren ook mogen testen. Wel fijn dat ik ook hier je ervaring kan mee volgen. Ikzelf gebruik deze bodylotion ook niet, wel van andere merken, dus kan je hier mijn mening niet geven van dit merk. Nog veel succes bij het smeren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat het niet voor de Nederlandser is want ohhhh wat hou ik van testen!
    Leuk stukje weer!

    Groetjes
    Gabriella
    Athoekkies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!