woensdag 23 september 2015

The insiders - Sanex II

Ik ben al over de helft van deze Insiders campagne. 
De flessen bodylotion gaan rond bij vrienden en collega's.


Hieronder zet ik hun bedenkingen op een rijtje van deze actie:
* De actie kreeg een lange termijn, wat het uittesten van de Sanex bodylotion wel mogelijk maakt bij meerdere personen.
* De fles bodylotion keert elke keer terug en het verzorgingsboekje wordt goed ingevuld na gebruik
* Je hebt voorstanders; die vinden (vooral bij hele droge huid) dat de lotion wel erg hydrateert, makkelijk open smeert en goed wordt verdagen door de huid
* Wat sommige tegenhoud is de geur.... Niet aangenaam en blijft te lang hangen.

Wat vind ik van de Sanex douchegel?
Flacon is makkelijk in gebruik, doseer baar. Soms heb ik moeite om die met mijn natte handen te openen. De meeste douche gels die ik gebruik, gaan open aan een andere kant, waardoor ik deze Sanex flacon verkeerd wil openen. De geur stoort me na 14 dagen niet meer. Omdat ik mijn lichaam dan genoeg spoel.

Wat vind ik van de Sanex Bodylotion, hydrate 24h?
De doseer dop is heel handig, er komt geen te grote hoeveelheid uit, als je erop gaat duwen. Er blijft ook niks zichtbaars uit de dop hangen. De bodylotion wrijft heel goed en makkelijk uit, mijn handen kleven niet. Hydratatie ook perfect, Sanex blijft bij mij geen kleverig gevoel geven. 
Maar... De geur, daar kan ik niet aan wennen. Ik vind die zo indringend, ruikt voor mij naar zure yoghurt. Zelfs als een collega Sanex heeft uitgeprobeerd, ruik ik het direct en het blijft te lang hangen. Zo zelfs, dat ik mijn eigen huid niet meer ruik...

Ga jij af op de geur van een product, of verkies je de werking van het product voor...

1 opmerking:

  1. een storende geur kan inderdaad een afknapper zijn. Verschillende producten in de kast staan waar ik maar enkele keren iets van heb gebruikt omdat de geur me stoorde.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!