Dekentje in de maak!

Of ik een roze dekentje wil haken?


Natuurlijk!

---
---

14 opmerkingen:

  1. Ooooh wát een mooie kleur!!

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sofie,

    Wat een fijn haakwerkje op je naald, lekker roze :-).
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren. Met welk garen ben je aan het haken. De V-steek blijft mooi en fijn om te haken.

    Vel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt, als het dekentje klaar is, online, Margaret 😉

      Verwijderen
  4. En roze ist ie, leuk!!
    Mooie steek ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! En wat ligt er een mooi stofje onder??
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het stofje is van mijn tasje dat ik ooit ontving bij een give away. Mijn naam staat er zelfs opge'flockt'.

      Verwijderen
  6. Mooi roze is niet lelijk!! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er al heel leuk uit!

    Fijn weekend, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi toch zo'n tussendoortje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar zou ik ook ja op zeggen. Roze is altijd leuk om te haken/breien. ;-)

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh how great is that?
    Thanks for the great ideas !!!!
    Rainy greetings
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!