donderdag 5 mei 2016

Salade, radijzen, doperwten,...

Een goede maand geleden ben ik weer begonnen
aan mijn moestuin.
Dit keer zaaide ik rucola, pluksla,
radijzen, sluimer erwten en wortelen.






En zette ik kleine sla plantjes uit.



Mijn aardbeien heb ik flink uitgedund, 
de uitlopers dan. 


Nu heb ik 4 grote potten, waar ik de kleine zaailingen heb ingezet.
En elke bloem wordt binnenkort een heerlijke aardbei.



Ik zaaide ook wat bloemen en reukerwten...


En de bieslook begint bloemen te vertonen.

Tegen de slakken,
die volop genieten van mijn moestuin, 
hou ik de schalen van de eieren bij...
Voorlopig blijven ze weg.

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n moestuin. Mmm rucola, zo lekker! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat doet alles het goed en wat houd je dat netjes bij!!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, moet ik doen, hoor. Als ik er niet bij zet wat het is, weet ik het niet meer na een weekje

      Verwijderen
  3. Goed bezig! Zo leuk om te doen he :-) Het ziet er allemaal heel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er weer goed uit en met dit mooie weer groeit het als een tierelier ( en het reclame probleem heb ik opgelost even verwijderen en dan opnieuw met de goede link toe voegen want idd winnen doe je toch niet en heel irritant als dat steeds langs komt ) bedankt en graag tot het volgende blogje :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om al die verse groenten te zien groeien en later te oogsten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie moestuin! Doet me gelijk denken aan de kruiden die ik nog wil zaaien... (maar 's gauw opschieten dan)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!