zondag 19 juni 2016

'Happy Summer swap' ontvangen!

Weet je nog,
die swap waar ik half mei aan mee deed...





Ik heb die na een 10 dagen vertraging ontvangen,
niet de schuld van de swapper, maar blijkbaar wel door een verkeerde communicatie
van het afhaalpunt.
Die me niet verwittigde, terwijl het pakket al die dagen daar klaar stond?!


Ik kreeg van Maaike een kussen, gevuld met een tijdschrift,
waar ik in de grote vakantie kan in weg dommelen.


Twee gehaakte hartjes...


Een sleutelkoord.


En een schrift met een hoes om.
Nogmaals dank je wel Maaike!!!!

Zo leuk, dat swappen.
Ondertussen is er weer een swap georganiseerd door Marieke.
Namelijk de 'Crazy Number Swap',
waarin ik minimum 3 zaken volgens een 'verlanglijst' mag maken...

Wil je er meer over weten, lezen?!
Swapperdapper dan maar...

10 opmerkingen:

  1. Altijd leuk zo'n kadootjes swap! Mooie dingen heb je ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sofie,
    Wat een leuke swap. Geluksvogel :-).
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat het goed gekomen is.
    Wat een mooi schrift+hoes!! Wauwie! Knap gemaakt!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi pakket! Ik heb nog even je linkje bekeken en jij had ook een geweldig pakket verstuurd, een goed swapmaatje dus! Je moest er alleen wat lang op wachten.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat het toch nog bij je aangekomen is! Mooi pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk, lekker verwend! :)

    Lieve-groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n swap en een verrassing wat je dan uitpakt.
    Ik vind de vierkantjes van de Scheepjes CAL prachtig.(hou ik in de gaten voor als ik niks te doen heb) Leuke blog Sofie.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je toch nog je swap hebt gekregen!
    Dubbel genieten na al die tijd lijkt me.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!