maandag 8 augustus 2016

Swapperdapper II

We moesten zes zaken doorgeven aan Marieke,
waarvan je swapmaatje 3 handgemaakte dingen 'moest' realiseren.
Ik had het geluk dat ik met de dingen die ik doorkreeg van Katrien,
perfect aan de slag kon gaan.

Een handig en leuk speldenkussen.

---
haaknaald 2,5
restje katoen, knoopje
---

Juwelen, ik haakte twee armbanden.

--- 
haaknaald 8
zpaghetti garen en restje wol
ketting van losse, met daarrond een rij vaste met een andere kleur
---

Een picknick gadget,
waarbij ik een dekentje haakte, voor de koude zomeravonden...




---
haaknaald 5,5
granny's uit het boek 'Haken & Kleur'
garen kleur paars, bruin, rood en bordeaux
---


Ik heb alles leuk verpakt
en op de afgesproken datum, namelijk 12 juli
opgestuurd richting Geel.


Via de groep liet Katrien me weten, 
dat het helemaal haar ding was!
Weldra zie je wat ik ontvangen heb.

---
Facebook groep SWAPPERDAPPER

5 opmerkingen:

  1. Christel19:56

    Heel mooi! En wat een leuk deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het dekentje ligt hier in de zetel en past perfect bij de rest van het interieur. En het speldenkussentje heb ik net nog gebruikt! De armbanden heb ik nog niet gedragen, maar dat is zeker niet omdat ik ze niet mooi vind hoor. Ik vind ze geweldig! Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spullen heb je gemaakt. Lijkt me wel spannend om iets te maken voor iemand die je niet kent. Fijn, dat het zo in de smaak valt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!