donderdag 18 augustus 2016

Zomersjaal

Hahaha,
ik denk dat ik eerder al eens een blogbericht zo begon:

'Heb je dat ook soms, je haakt iets, laat het jaren liggen, 
beslist om het project te gaan 'recyclen' tot iets anders...'


Wel dat heb ik al af en toe gedaan, 
en zo blijf ik bezig met haken, hé.

Ik had eerder een entrelac sjaal gehaakt, met prachtig gekleurd garen,
met groen, roze, paarse tinten erin. 
Maar na 2,5 jaar bleef de gehaakte sjaal zo maar liggen.
Dus nam ik de sjaal, prutste de eindjes gisteren los
 en begon er een bolletje van te maken....

10 opmerkingen:

  1. Op deze manier heb je extra veel geniet van je garen. ;-)
    Wat je nu gaat haken ziet er al heel mooi uit.

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed om het garen te recyclen als een sjaal in de kast blijft liggen. Nu maak je er weer iets moois, nieuws van.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik iets haak waar ik zelf niks mee ben, geef ik het vaak weg. Maar soms is het inderdaad een beter idee om het garen te recycleren! Ik moet plots aan een mintgroene sjaal denken die ik straks ga uithalen, geïnspireerd door jouw post :-) Ik heb hem een paar keer gedragen, maar met tegenzin want hij was net niet lang genoeg en het garen aan de rand kriebelde verschrikkellijk. Dus uithalen en iets anders verzinnen!
    Fijn weekend alvast,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sofie,
    Wat grappig, nooit over nagedacht om garen te recyclen. Leuk hoor :-). Ik ben benieuwd naar je zomersjaal, hij staat ook nog op mijn lijstje hihi.
    Fijne vrijdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan! Nieuwe ronde, nieuwe kansen en twee keer haakplezier van een garen, hihihi!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toppie !!! Wordt een zeer mooie sjaal in prachtige kleuren!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!