Retro kersen portemonnee'tje

Ik doe de laatste tijd wel vaker mee met de swap,
 die georganiseerd wordt door Marieke van Swapperdapper.


Daarin maak je voor aan ander iets, 
én je krijgt er bovendien ook iets terug.
Alles is 100% handgemaakt.

Dit is de verjaardagsswap,
waarbij de mensen uit de groep, 
jarig in de maanden oktober, november en december
zich konden opgeven.
Ikke dus ook...


Ik maakte een portemonneetje voor Rebecca,
ze wilde iets kleurrijks, retro, vintage.
Rebecca is een weekje voor mij jarig, vandaag dus.
Ik verstuurde het al begin oktober,
maar kon vooraf nog niks posten, 
doordat er een soort 'geheimhouding' gevraagd wordt in de groep.


Met dit kersje er op, zal dat wel gelukt zijn, hoop ik?!

--- 
haaknaald 3
Catona garen
grote knip
---

16 opmerkingen:

  1. Wat een lief kadootje! Nu natuurlijk benieuwd wat jij krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, de doos staat al thuis ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een leuk cadeautje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is erg vintage en kleurrijk, dus met de wensen zit het wel goed denk ik :-) Leuk gedaan Sofie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi cadeautje. Ik heb me inmiddels ook aangemeld bij de fb-groep :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super, ik zie je daar wel eens!

      Verwijderen
  5. Wat leuk zulke zelf gemaakte cadeautjes op je verjaardag! XxEsther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk cadeautje! Ennuh, jij bent nu dus bijna de jarige jet ;) Ik ben benieuwd wat voor moois er voor jou komt van de swap. Ik ga ook eens kijken in de groep, klinkt erg leuk! Bedankt voor de tip
    XX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zalig om te doen, ook. Pas maar op, je zal een verslaving bij hebben!

      Verwijderen
  7. Mooie retro vintage portemonnee met wat extra kleur. Een echte verrassing voor Esther's verjaardag. Ik ben benieuwd wat jij voor jouw verjaardag cadeau krijgt. Heb jij ook wat ideeën aangedragen voor de swap?

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor de verjaardagsswap niet, omdat het maar een kleine attentie moest zijn!

      Verwijderen
  8. wat een mooi cadeautje, komt altijd van pas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik ook, klein, maar vooral fijn!

      Verwijderen
  9. Wat een leuk portemonneetje! Daar zal ze vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!