vrijdag 28 oktober 2016

Sjaal met kabels II


Nog eentje gehaakt,
deze keer niet voor mezelf,
maar op verzoek.


De kabel heeft een heel mooi detail!


---
haaknaald 5
3 bollen garen van 100 gram
Patroon uit boek 'Puur haken' van Crejjtion
---

Met wat rest haakte ik dit proeflapje,
eentje van 10 cm op 10.


Het lussenvest uit 'Ons haakboek' 
lijkt me er een echt eentje
dat me zou passen.
Alleen is de steek een echte wollen'vreter'.
Dus wie weet ga ik daarmee aan de slag, de komende weken?!

Wat ligt er op jouw haaknaald?

11 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Heel erg leuk die kabelsjaal. Erg mooi :-). Dat lussenvest lijkt me erg leuk.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer heel mooi geworden de sjaal ..
    een fijn weekend...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mooi mooi!
    En ik ben bezig met een alles is haken vest! Al een paar keer wat uit moeten halen maar het vordert gestaag 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sjaal, ik zag hem al op Facebook. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sjaal, het lussenvest lijkt me ook erg gaaf! Met de komst van de herfst ga ik momenteel helemaal los met verschillende sjaals.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sjaal! Ik houd van stoere kabels :-)
    Veel plezier met je vest maken, mocht je besluiten het te doen (als ik het zo lees zal het haast wel ;-) ) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een mooie sjaal, daar zal de ontvanger blij mee zijn!
    En dat 'lussenvestje'? Ik zeg; doen!
    Liefs,
    Sandra
    P.S. Hmmm... misschien toch eens aanschaffen, dat boek...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie sjaal!
    Ik ben benieuwd of je dat vestje ook gaat maken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer mooi! Begin maar gauw aan het vestje.
    Die word ook vast prachtig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De sjaal is een topper, die fijn is om te haken en er mooi uit ziet. Ik ben benieuwd hoe het lussenvest eruit ziet als hij klaar is.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige sjaal weer! Ook je proeflapje ziet er leuk uit. Ik ben benieuwd of je 'm gaat maken, maar ook hoe het er dan uit gaat zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!