dinsdag 1 november 2016

From me to you swap

Deze swap,
waar ik al enkele weken geleden aan begonnen ben,
mag ik eindelijk onthullen!


SLEUTELHANGER
Het leek me zo leuk om eens te doen, 
houten kralen om haken.
En toevallig of niet,
kwam ik een passend patroon tegen,
waarbij een kraal verwerkt wordt in een sleutelhanger.

---
haaknaald 3
Lana grossa cotone zwart 21, oranje 39
houten kralen
kleine en grote sleutelring
stopnaald
---


ONDERLEGGERS

De alom bekende granny, hoor!
Maar toch zo leuk, 
als je de kleuren combineert...


Heel snel klaar
en ideaal om restjes te kunnen verwerken.

---
haaknaald 5,5
acryl garen in verschillende kleuren
patroon uit boek
'Ons haakboek' blz. 290
---


SNOEPPOT
Deze gevulde snoeppot gaf ik ook cadeau,
omdat mijn swapmaatje (net zoals mijn oudste)
een basketfanaat is!

---
haaknaald 3
oranje en zwart katoen (zie sleutelhanger)
lege bokaal met deksel
stopnaald, textiellijm
eigen ontwerp basketbal
---

Ook deze BIJ was daar een deel van!

'From me to you' swap van de groep swapperdapper.
Die mochten we openen op 30/10.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gemaakt. Daar zal de ontvanger blij mee zijn. Het lijkt me wel een gepriegel om een kraal om te haken trouwens. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk en zeker leuk om te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie cadeautjes heb je gemaakt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spulletjes! Grappig, die onderzetters met verschillende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!