dinsdag 22 december 2015

Swapperdeswap!

Ik vind het altijd leuk om anderen te verrassen 
en wordt (ook leuk) ook graag verrast.
Toen ik in oktober de #xmasswap voorbij zag komen, 
wilde ik me daar wel voor inschrijven.


De opdracht was "Maak, koop iets voor een ander,
maar vooral, verpak het met zorg!"
Zaterdag ging mijn pakketje voor haar 
(moet nog geheim blijven tot het Kerst is!) de deur uit.
Ik kreeg een naam en adres,
en kon via haar 'ig account' een pakket klaarmaken.
Nu nog wachten tot 25 december,
want ik word ook met een pakket verrast!

En ik heb totaal geen idee, of we voor mekaar iets maakten...

Deed jij daar ook al eens aan mee,
en viel het mee, of is het van nooit meer?!

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Dat wil ik volgend jaar ook wel. :-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou er ook graag eens aan mee doen maar ik kom er altijd te laat achter hahah. Jouw swapmaatje is een bofkont, je hebt het ontzettend leuk ingepakt! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ehhhh... Nee! Nog nooit geswapperderswapswapt! Althans, niet bewust. Wel graag en veel grote en kleine geschenkjes uitgewisseld, maar niet in deze vorm. Bij een ander vind ik het altijd leuk OK te zien, bewonder ik de creativiteit, maar zelf trekt het me niet om er actief in te springen :-)) Waarom niet? Geen idee? :-))))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!! Heb nog nooit meegedaan. Ben heel benieuwd hoe het is, misschien doe ik dan een volgende keer ook wel mee. Hoor graag wat je ervan vindt.
    Alvast fijne kerst!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ... Wat spannend Sofie! Heb dat nog nooit gedaan en sta daar beetje septisch tegenover, maar langs de andere kant waarom niet :-)) Maar ben echt benieuwd wat jouw ervaring hiermee gaat zijn. Hou je ons op de hoogte?

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik heb al 2 x deel genomen aan een swap bij Atelier Valerie, ook 1 maal met Kerst.
    Was leuk, zou het opnieuw doen maar deze heb ik gemist.
    Fijne feestdagen,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb ooit een keer meegedaan en viel heel goed mee. Helaas volg ik de blogs niet voldoende en heb deze gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, spannend!!! Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar het lijkt me superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend is dat he.. Nou ik heb eens meegedaan aan een swap en vond het vooral spannend wat de ander van mijn gemaakte pakje vond... Gelukkig vond ze het erg mooi en ik kreeg ook iets heel leuks wat ik nu nog steeds gebruik. Het viel dus heeeeeel erg mee. Je krijgt vast iets heel erg leuks want het is speciaal voor jou gemaakt, dat moet wel uit een goed hart komen...
    ben ook wel benieuwd trouwens....

    Fijne feestdagen.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb meegedaan bij Valerie en zelf 2x een swap georganiseerd. Wordt hoogste tijd dat weer eens te doen...dus mensen.....houdt mijn blog maar in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!