maandag 27 maart 2017

Boek 'Mooi van draad'

Een nieuw boek in mijn kast!


Eentje over zowel, haken, breien
en ja, je gelooft het niet, er staan zelfs recepten in!
Een boek naar mijn hart dus.


Nienke is met dit boek aan haar tweede exemplaar toe.
Waar ze vooral kleur en structuur naar voor brengt.


Wat mij opvalt is dat
er een goede variatie zit in haken en breien. 


Soms aangevuld met naaiwerk.
Ik hou wel van de bloemige boekentas,
die gevoerd wordt met een fleurig stofje.


---
Boek MOOI VAN DRAAD
door Nienke Landman
Het boek vind je bij Forte creatief
of de boekhandel
---

Waag ik mij dan toch aan een breinaalden set?! 
Eerst nog de rest verder afwerken, 
al bakkend én hakend, niet?!

Via Instagram
geef ik een exemplaar van het boek weg!

6 opmerkingen:

  1. Wauw, mooi boek! Ik ga snel even naar instagram :) Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOO wat een mooi boek ,,ga snel na instagram ...
    heel veel groetjes en een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk boek. Breien is ook wel heel leuk hoor. Ik zou de stap zeker wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij boft! Ik ben reuze benieuwd naar dit boek. Je weggeefactie op IG had ik al ontdekt ;-).
    Breien is ook heel leuk ... maar pas op ... voor je het weet heb je er nog een verslaving bij ... hihihi!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi boek, echt een om bij de hand te hebben en er veel in te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!