dinsdag 14 juli 2020

Mijn 10de blogverjaardag

10 jaar geleden...


Het begon met de taartjes die ik zo graag bakte,
de recepten die ik met anderen wou delen.

En dan ergens in mei 2011 haakte ik mijn eerste tasje.
Klik hier voor alle haakprojecten, die ik ooit maakte.

Niet veel later ontdekte ik de naaimachine
maar daar kan ik me niet zo goed bij ontspannen. 
Alhoewel ik wel blij ben, dat ik het kan.

Dan zijn we al in oktober 2017 waar ik mijn eerste sjaal breide.
Een hemelse afwisseling met het haken.

Ik heb ook wat gratis patronen,
zowel om te haken, als om te breien,
op mijn blog staan,
die kan je hier bekijken.

Na al die jaren bloggen heb ik ook heel wat leuke contacten kunnen leggen
Ik heb al voor heel wat ontwerpers mogen testhaken
wat ik een enorme verrijking vind.
Ook onze gezellige groep met de Yarn Diva's is een super kans om te mogen beleven.
En ik werd al op heel wat haak- en boekenfeestjes uitgenodigd.

Ik volg zelf heel wat blogs en wordt ook door anderen geïnspireerd.
Dank je wel voor de vele jaren die ik met mijn volgers mocht 
en in de toekomst nog zal beleven.

En meer dan 1100 blogberichten later vier ik mijn BLOGVERJAARDAG!


En... wie jarig is trakteert, niet?!
Ik geef een haakpakket weg.
Ik kan jullie al vertellen dat dit haakboek bij zal zitten...

Wat moet je ervoor doen?
Gewoon een leuke reactie neerschrijven onder dit blogbericht.
Bekendmaking op dinsdag 21 juli.

Bak ze, haak ze én brei ze!

51 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd met je 10 jarig bestaan.
    Lees je blog altijd graag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem14.7.20

    hallo fie,

    10 jaar! gefeliciteerd, ja de tijd vliegt. maak graag een kansje! groetjes mar broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Corrien Dunar14.7.20

    Hartelijk gefeliciteerd! We kennen elkaar nog niet zo lang maar volg je met veel plezier en heb bewondering voor je.
    Liefs eb groetjes Corrien Dünar ❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och zo lief Corrien, ik vond het ook super om mekaar eens echt te kunnen ontmoeten, dankzij de yarn diva's. Hopelijk binnenkort nog eens, hé!

      Verwijderen
  4. Hieperdepiep hoera, al tien jaar. En nog steeds kom je met leuke, inspirerende berichtjes. Het is zo leuk om jou te volgen al die nieuwe dingen bij je langs te zien komen. En dan vergeet je nog de leuke dingen die je maakt voor de kinderen op school. Ik stel me dan voor hoe de kinderen met het resultaat spelen. En dan ook nog een verjaarsverrassing. Ik waag een kansje.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat , Sofie!
    Een mijlpaal om te vieren. Ga zo verder. Lees je blogjes altijd met plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag, dat is een hele poos.
    Testhaken lijkt mij ook erg leuk, en verders bak ik ook graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nieuwe poging, net kon ik niet op publiceren klikken.. (valt weg als dit tekstvak vergroot wordt.
    Van Harte gefeliciteerd! 10 jaar alweer 🎁
    Wat ben je toch een bofbips, met alles wat je al heb mogen uitproberen. Al besef ik ook dat het jou ook de nodige tijd kost om over te bloggen. Voor bedrijven wel de beste reclame.
    Nog veel plezier met je blog in de jaren die hopelijk nog mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem14.7.20

    Van harte proficiat Sofie met deze mijlpaal! 🎉
    Heel leuk dat ik je leerde kennen via de Yarn Diva's!
    Blijf genieten van alle leuke dingen die je doet en blijf ons maar inspireren 🍀!
    Heel veel plezier en succes verder met bloggen, groetjes Ann @hanndmade_be 😚

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor 10 jaar bloggen, ik denk dat ik je er zo'n 9 van volg. En dank je wel voor alle inspiratie en leuke ideeën. Hartelijk gefeliciteerd, op naar nog veel meer jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat kan wel zijn, sommige bloggers blijven net als wij volharden, hé! Leuk ;-)

      Verwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je blog-verjaardag ��������!! Je hebt me een aantal keer geholpen met je blogs als ik vastliep bij iets of een goed idee nodig had voor iets! Blijf maar gezellig schrijven, dan blijf ik regelmatig kijken!! Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik lees altijd met veel plezier je blogs. Je maakt zulke leuke dingen. Ik zou zeggen, op naar de volgende 10 jaar. Ik blijf je volgen. Lieve groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Sofie, 10 jaar, wow, wat een prestatie! We lezen elkaars berichtjes zeker al een aantal jaren, hoe lang precies, dat weet ik niet. Ik hoop van harte dat je nog lang met plezier doorgaat met het schrijven van me gezellige berichtjes en al het leuks dat door jouw blog op je pad is gekomen. Liefs. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ga ik zeker doen, en onze ontmoeting vorig jaar was ook super, misschien ooit nog eens, hé ;-)

      Verwijderen
  13. Gefeliciteerd! Wat heb je veel verschillende dingen gedaan in die 10 jaar. Ik vind je blog altijd leuk om te lezen, dus op naar de volgende 10 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sofie van harte gefeliciteerd! Wat geweldig! Ik volg je al een tijdje en herken mezelf echt wel veel in jou. Wat is er veel leuks te zien, te maken en enthousiast over te worden! Ik zou zeggen: "Ga zo door"! Ik volg je en nog meer! X Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je jubeleum. Ik haak en bak nog steeds sinds 2013. Het breien heb ik achterwege gelaten en bakken is niet fijn voor de lijn. �� Met haken heb ik een heel fijne hobby gevonden waarvan ik (meestal) zen van wordt.
    Ik wens je nog veel haak-,brei- en bakplezier. Ik blijf zeker voor de volgende 10 jaren uitkijken naar je ideeën op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beste Sofie,. Geweldig, wat een mijlpaal... Ik "kende" je al van recepten en soms haakdingen,maar ben je pas op Facebook gaan volgen. Zó inspirerend...ik hoop je nog lang te kunnen volgen!! Gefeliciteerd en alvast op naar de 12,5 jaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo een creatieveling is als juf een lieveling.
    Proficiat met je 10 jarig bestaan. Hopelijk komen er nog vele jaren aan!
    Groetjes Kimberly degezelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend leuk om zo terug te kijken.
    Gefeliciteerd.
    Je brengt mij op een idee, ik ga eens kijken wanneer ik mijn blog begonnen ben en hoe oud ik dus eigenlijk ben😉.
    Ik blijf je volgen, altijd veel leuks hier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Sofie, wat een mooie mijlpaal. Gefeliciteerd! 🎉😘
    Je hebt zo’n diversiteit aan projecten, het is erg leuk om je te volgen. Dus op naar de 20 jaar.
    Liefs,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, 10 jaar alweer, dat is heel lang! Gefeliciteerd en ik hoop nog veel berichten van je te mogen lezen en zien, altijd gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd�� met je mijlpaal, dat er nog maar vele (blog) jaren mogen volgen...
    Liefs Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De mijne viert ook nu zijn 10de verjaardag! Ik dacht eerlijk gezegd dat dat overmorgen was, maar het is vandaag zie ik net. Ik moet er nog een blogje over schrijven. Proficiat! Je bent net als ik een volhouder. En volgens mij lezen we al lang bij mekaar mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! Dat is al heel lang.
    Het is inderdaad erg leuk om elkaar te inspireren.
    Ik hoop nog vele blogjes van jou te mogen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey Sofie,
    Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag. Sinds ik zelf aan het haken ben volg ik ook jou blog en vind hier altijd veel inspiratie. Ik hoop dat je nog lang door blijft gaan met bloggen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zalig om te lezen dat jouw hobby al zoveel moois op je pad bracht. En op het eerste Belgische haakfeest, werden wij Yarn Diva vriendinnen.
    Veel leuke momenten in de toekomst gewenst.
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Van harte gefeliciteerd met je 10de blogverjaardag! Dankjewel voor alle leuke blogs, ik lees ze met veel plezier en altijd leuk voor inspiratie!
    Liefs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk blog, kwam er nu pas op via Facebook tien je foto van superschattige haakboek deelde. Ik was nooit creatief en ontdekte ook eerst het naaimachine, daarna haken van knuffels, zó leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je 10jarig jubileum! Altijd leuke berichten om te lezen en ideeën op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wauw, al tien jaar?!? Proficiat zeg! Ik heb in november mijn eerste haak-lustrum, ��, hihi. Wel zonder blog, haha!
    Hopelijk mogen we nog lang van je haaksels, baksels en breisels genieten❤

    BeantwoordenVerwijderen
  30. E Muskens17.7.20

    gefeliciteerd met je blogverjaardag. wat een mijlpaal weer en ik hoop dat je zo door blijft gaan. Super en neem er maar een lekker borreltje op. Ik zou met je willen toosten. Doen dat bij deze symbolisch....

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat Sofie! Ik ben blij dat ik je mocht leren kennen via de Yarndiva's.
    Ik lees en volg met veel plezier uw inspirerende blogberichtjes. Doe zo verder x Groetjes, Virginie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super de blogger gefeliciteerd met je 10e blogverjaardag ! Op naar de volgende 10 !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd 🥳 erg leuk om je blogs te lezen !
    Zo leuk om elkaar te inspireren en dezelfde hobby te delen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hartelijk gefeliciteerd met je 10-jarigejubileum van jouw blog.Fijn om al die fijne topics te lezen.Doe zo verder :) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met je 10 jarig blog jubileum dat je er nog vele
    Jaren aan toe mag voegen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. gefeliciteerd doe heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd. Kom tussendoor ideeën bij je opdoen. Altijd leuk, blijf dan echter langer hangen dan mijn bedoeling is omdat ik meer zie dan me lief is en ik er eigenlijk te weinig tijd voor heb. Maar ............ het is zo leuk en verslavend. Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. van harte gefeliciteerd met je 10 jarige blog jubileum, dat er nog vele fijne jaren mogen komen vol met leuke momenten

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een hele dikke proficiat Sofie 🎉🎉🎉
    En wat een leuke blog ! Altijd fijn om eens te kunnen piepen en ideetjes op te doen 👍
    Dikke knuffel 🧸

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Jolanda Van H17.7.20

    Gefeliciteerd 10 jaar is een hele tijd,maar hopelijk komen er nog heel veel jaren bloggen bij

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Van harte gefeliciteerd met je blog verjaardag! Op naar nog meer leuke blog verjaardagen! Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  42. 10 jaar!!! GEWELDIG, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je nog lang ons allemaal mag verblijden met bak, haak en brei creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gefeliciteerd lieve Sofie! Op nog meer mooie blogjaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Anoniem18.7.20

    Van harte gefeliciteerd met deze mooie blogjaren en hopelijk komen er nog veel bij. Ik lees altijd met veel plezier je blog en volg je ook op FB. Je boekrecensies heb ik veel aan en natuurlijk, je mooie patronen .

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hieperdepiep hoera met deze mijlpijl. En wat heb je een hoop berichten geschreven! Ik moet nog lang doorgaan om dat aantal ooit te behalen. Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. 10 jaar al. Hoera. Graag nog meer van dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat super leuk, alweer 10 jaar! Gefeliciteerd!

    LieveGroet, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Anoniem24.7.20

    Gefeliciteerd je blogjes zijn een inspirerend feest om te lezen en te HAKEN, Linette Santens

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!