woensdag 8 juli 2020

Darwin, de schildpad

Daar is hij dan, 
Darwin, de schildpad... 
Zo maar uit mijn haaknaald gekropen.
Het nieuwe haakboek van Picapau bevat zoveel leuke dieren, 
dat kiezen moeilijk was. Hihi. 

 
Ik haakte Darwin met de katoen bolletjes, 
die ik eerder ter beschikking kreeg van Hobbii.


Met zijn toffe laarzen aan, blijft hij ook super goed recht staan.

- - -
haaknaald 2,5 
Hobbii rainbow coton 
kleur groen 74, blauw 70, roze 67
restjes zalm, grijs, zwart 
vulling, stopnaald, steekmarkeerder 
veiligheidsoogjes 10mm
- - - 

 
Och ja, en wie zou twijfelen, het boek is verkrijgbaar in het Nederlands. 
Ik vind de olifant, leeuw en krab ook zo leuk. 


Dank je wel aan uitgeverij Van Halewijck voor het nieuwe haakboek. 
Er komen weldra nog dieren uit mijn haaknaald! 

5 opmerkingen:

  1. Het eerste boek vond ik ook al zo leuk! Zo te zien is deze weer net zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh, wat issie leuk😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, jij hebt het boek al. Hier staat het op de verlanglijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, wat tof! Ik heb het boek ook, zulke toffe patroontjes!

    Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, mooie naam ook. Komt hij van de Galapagos eilanden?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!