donderdag 16 maart 2017

Konijntje Lilly

Het bekendmaken van de winnaar kon ik alleen maar doen,
als ik dan zelf eerst een knuffel haakte uit het boek
Vond ik...


Ik koos voor Lilly, het konijn.
De wol die ik voor haar koos heeft een gouddraadje, 
geen sokkenwol dus.
Ik haakte nog nooit eerder een patroon van Kristel haar knuffels.
Maar nu ik het boek via uitgeverij Lannoo mocht ontvangen, 
zal ik dat wel meer doen.


Het patroon van het konijn is heel goed uitgeschreven,
ik hou er trouwens van dat elke rij een nieuwe regel krijgt.
Ook omdat dit makkelijker leest, tijdens het haken.
Het haken van extra mouwen en de voetzolen deed ik niet. 
Naar mijn gevoel is Lilly al schattig genoeg!


Wat ik ook interessant vind aan het patroon, 
is dat er duidelijk in vermeld staat dat je genoeg draad moet overhouden,
als je iets afhecht, of bij het begin van een rij.
Het begeleiden van haar patronen met foto's
maakt het voor een beginner ook visueel. 
Zelfs ik, als gevorderde, had er iets aan.


En dan nu de winnaar...

***Dominique Clincke***

Stuur je mij een mailtje, zie mijn profiel (rechtsboven),
dan neem ik verder contact met je op voor je adres.

---
Haaknaald 3,5
Acrylgaren
---
Boek "Mijn knuffels van Sokkenwol"
80 bladzijden
 Te vinden bij Forte Creatief en de boekhandel
Met dank aan uitgeverij Lannoo
EAN 9789462501508 
---

17 opmerkingen:

  1. je konijntje is heel mooi Sofie! ik vind de patronen van Kristel ook erg fijn en duidelijk. ik heb oa het paardje, de poes en de chihuahua gemaakt. gefeliciteerd voor de winnares van het prachtige boek! groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje! Wel een heel leuk boek met hele leuke knuffel! Gefeliciteerd Dominique. Veel plezier met het haken van een heleboel knuffels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig konijntje. Heb je haar met sokkenwol gehaakt? Zelf gebruik ik altijd katoen voor het haken van knuffels. Hoe vind jij het om met sokkenwol te haken?
    Dominique, gefeliciteerd en veel haakplezier.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Margaret, staat tussen mijn bericht, hoor, dat ik geen sokkenwol gebruikte...

      Verwijderen
  4. je konijn is mooi gewroden!! en gefeliciteerd dominique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk is dit konijn gefeliciteerd Dominique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, Lilly is echt een dotje met haast koninklijke waarde door het gouddraadje, heel chique!
    Ik ben ook zo blij met mijn boek, dat was een goed verjaardagscadeau XD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En als het dan goed uitgeschreven patronen zijn, is dat boek meer dan welko, niet?!

      Verwijderen
  7. Wat een leuk en schattig konijntje, een kennis van me heeft het vosje gehaakt, ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waauw! Wat een geluk dat ik gewonnen heb! Het voelt aan alsof ik het groot lot won.. Eigenlijk is dit wel zo e!
    Heel erg bedankt!
    Ik ga er enorm van genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het boek komt zo vlug mogelijk je richting uit! Proficiat!

      Verwijderen
  9. Leuk, hoor, je hebt iemand heel blij gemaakt, dat is zeker! Misschien ga ik zelf nog tot aanschaf over, want het ziet er zeer aantrekkelijk uit.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk geworden!! Zelf nog geen patronen van haar gebruikt: maar dat wil ik graag ook eens doen!
    Gefeliciteerd voor de winnaar!!

    Liefs Marijke
    (zusjeknus.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is inderdaad een goed boek. Proficiat aan de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lilly is leuk! Gefeliciteerd met het boekje Dominique. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Dominique! Bedankt voor de giveaway Sofie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig konijntje! Dominique, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!