zaterdag 2 juli 2011

De granny Tas is af!!!

Een grote maand geleden had ik het idee om een deken te haken; mijn eerste proeflapjes waren een feit!
Als ik die nu bekijk, lijken die op niks, krom, scheef en wat teveel aangetrokken, denk ik!
Maar door het bekijken en opzoeken van andere input vond  ik een leuk en makkelijk patroon om DEZE te kunnen haken...
En zo kwam ik tot dit resultaat:
ta
da
da
da
da
da
da
da
da
da
da
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
de afgewerkte granny tas

 voorlopig nog zonder stofje erin...

 detail van de band

 detail van de tas

In de warme zon, haakte ik deze namiddag de band nog verder; alle draadjes weggewerkt (had er al enkele tussendoor gedaan, want dat is een héél saai werkje)! alles verder aan elkaar gezet en 
KLAAR!

4 opmerkingen:

  1. Supercool, congrats!! Ik moet ook nodig weer gaan haken... is zo fijn :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tas Sofie! Ik ben ook benieuwd wat jij gaat maken met zpagetti. Ja het is niet zo simpel en bij mij doet het wel wat pijn aan de vingers en polsen.

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voila sie kben geregistreerd das gemakkelijker om te reageren é
    enne uw tas is heel mooi gedaan
    grts debke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!