woensdag 29 mei 2013

Mijn tapijt...

... waar ik erg trots op ben!


Ik zag vorige week deze foto 
op pinterest passeren...


Op slag wist ik;
dit wil ik ook...


In de Action zag ik die Zpagetti 'garen' liggen,
kocht 4 kleuren...


En begon eraan!
Het enige nadeel van die kluwen,
 is dat ze qua 'dikte' verschillen van mekaar.


Ik heb dat opgelost, 
door met de dunste soort een rij vasten te haken;
met de dikkere een rij stokjes.


Toen ik voor één van de laatste toeren stokjes had gehaakt
 en niet voor 1 toer rondkwam,
herbegon ik die rij in een halfstokje,
zo had ik genoeg.
Dus mijn patroon paste ik wat aan, 
aan mijn eigen idee!


-- ik gebruikte 4 verschillende kleuren en ik heb van elk kleur nog over --

Het tapijt ligt nu in onze slaapkamer, 
zodat ik met warme voeten mijn bed uit kom ;-)

23 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk, mooie overgang van de kleuren ook!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, ook de kleuren combi. Zal mooi staan in een slaapkamer! Lekker warme voetjes bij het opstaan, o heerlijk! Lekker van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe tof! Ik heb hier ook zo'n bol actionzpaghetti liggen...maar met 1 bol zal 't maar een heel klein tapijtje worden, hè ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, dat heb je echt geweldig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zeer mooi, hoe groot is het?
    Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaaaaaaaaaaaaaa leuk, mooie kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi!

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan zeg!!Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent met t resultaat :) Goed dat je even laat weten dat de draad verschillend van maat is en welke oplossing je daarvoor gebruikt hebt, thanx ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees hier veel dat zpagetti niet makkelijk haakt dus ik durf er niet aan beginnen, ik wil er graag een poef uit maken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lekker fleurig, dat is fijn wakker worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk en heel mooi! Zoeen dikker garen is niets voor mij, ik zit er keihard mee te worstelen en krijg overal pijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die is echt heel mooi geworden! Daar mag je zeker trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk! Leuke kleuren bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo mooi! Daar zullen uw voetjes nog veel plezier aan hebben. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi gedaan, zo'n leuke kleurtjes, dan stap je ongetwijfeld met het juiste been uit bed!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi, helemaal zomers en ook echt mijn kleurtjes,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Héél erg mooie kleurencombi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kleuren, ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Met welke haakpen heb je gewerkt ?

    groetjes,

    Ilona

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!