vrijdag 18 oktober 2013

Muts en sjaal...

Ik was aan het denken dat een muts en sjaal binnenkort
een 'must have' zullen zijn...
Ik panikeerde woensdag wat, want de kids hadden nog geen nieuwe!


Na wat opzoekwerk in de wolletjes en bolletjes des huizes,
vond ik grijs, enkel genoeg voor haar muts :-)


In de avond ging ik naar de hobbywinkel, want ik wilde ook nog een sjaal.
Heel toevallig vond ik via haar een link op you tube, 
Wat haakt dat patroon vlot! 


Met als gevolg dat de sjaal en muts al klaar zijn...
Haar jas is toevallig ook grijs met een groen accent, beter kon niet!


Ondertussen rolt een colsjaal
voor mij in zwart en grijs van de haaknaald.

13 opmerkingen:

  1. bedankt voor het plaatsen van je leuke creatie bij: link je creatie.

    Groetjes Renske
    renskecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig setje hoor! ik ben benieuwd naar het volgende setje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig, ik heb zo'n zelfde muts voor mijn vader en vriend gehaakt! Dezelfde kleur ook. Met een heel dun zwart randje :p
    Leuk setje! Mooie kleur groen ook ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi setje. Ik heb toevallig twee dezelfde muts voor mijn vriend en mijn vader gehaakt. Ook met grijs :) Die groen is trouwens erg mooi, mag ik vragen waar je die gekocht hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In een hobbywinkel in het zuiden van West-Vlaanderen, België, ik vermoed de hele andere kant uit van waar jij woont :-)
      Maar het is Katia, Alaska, 100g/bol, 100%acryl, dat kan je misschien bij je in de buurt ook vinden!

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige set.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg! Ik ben ook bezig voor mijn meiden! En werk ook met 2 kleuren :)

    Groetjes Henrike

    Ps: doe je al mee aan mijn give away? Er is een leuk haakblad te winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig setje en mooie kleurencombinatie. Daar zal jouw kindje vast blij mee zijn.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kleuen zeg...en de steek van de col ziet er ook mooi uit, welke steek is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je klikt op de link 'via haar' in het bericht, dan kom je op de link waar het you tube filmpje op staat, succes!

      Verwijderen
  9. love lime and grey together!!!!
    xxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!