maandag 20 juni 2016

Terugblik!

Mijn oudste wou op haar laatste lesdag
van het schooljaar haar klastitularis bedanken.


Ik vond op de blog van Bijdeb een heel tof idee! 
En ja hoor, ze was er direct voor te vinden....


We kochten in de action een 'potloden' blik
en ze paste de print wat aan, zodat die er goed rond zat.
Nog wat terugblikken, foto's, er in.
En wat snoepjes.
Ook de bedanking printten we uit en vulde ze zelf in.


Wil je zelf aan de slag met zo iets,
kijk dan op de blog van Debbie,
daar vind je heel wat meer ideetjes en printables,
rond geboorte, afscheid, feest en nog zoveel meer!

Maken jullie iets voor de juf/ meester? 
Of doe je daar niet aan mee....

5 opmerkingen:

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!