donderdag 1 december 2016

Sint in mijn lightbox!

Eerder deze week stelde ik jullie mijn lightbox voor.


Maar, ik wilde figuren erbij hebben, als extra.
En die maakte ik dus zelf!

*Je zoekt prints uit, niet al te groot, zodat die tussen je vlakken passen.
*Knip die uit in zwart papier
*Knip uit plastiekfolie (kan je van een 'oud' mapje gebruiken) een rechthoekje, net zoals je letters
*Kleef de zwarte print op de kleefbare kant van je stuk kleefband en dan op het stukje plastiekfolie
KLAAR!

Ik ga verder op zoek naar een kerstboom, kerstbal, kerstmuts,
rendier, snor, cadeau, smiley, bloem, cactus, ijsje, ....

---
zwart tekenpapier
plastiekfolie
schaar
breed kleefband, lijm
---

14 opmerkingen:

  1. Dat heb je slim gedaan :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O dat is gaaf ..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Plak je dat met gewone pritt? Wist niet dat het zo makkelijk was!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kleef mijn zwart figuurtje eigenlijk op de kleefkant van het brede kleerband en daarop dan mijn stukje plakfolie. Ik knip de zijkanten bij en klaar.

      Verwijderen
  4. Goed idee om zo de mogelijkheden met de lightbox uit te breiden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem2.12.16

    wat super...bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super, bedankt voor het delen wij hebben ook een lightbox ga het zeker proberen geeft toch iets extra
    fijne sinterklaas

    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi joh! Je hebt goede afbeeldingen gekozen (want dat is in silhouet ook best een kunst :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Zo maak je hem nog meer jij zeg maar. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Top-idee! Zo mis ik in mijn light box de '.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel, die wil ik ook nog maken en de ... ook.

      Verwijderen
  10. Leuk gedaan! Die figuurtjes maken het helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ja zeg, dat ik daar zelf niet op gekomen ben. Wat een briljant idee! Ik ga het eens proberen met lamineren. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!