vrijdag 3 mei 2019

Sunshine kimono

Mijn mama won een haakboek voor mij, ik mocht kiezen uit het aanbod van à la Sascha.




Mijn ogen vielen op de kimono.
'Dit vest heeft een heel simpele constructie, maar gecombineerd met een leuke steek, maak je er een heel chique kledingstuk mee!'
Citaat uit het boek


Deze rode bolletjes zouden wel heel geschikt zijn voor deze kimono.
Rood, niet direct mijn kleur,
maar best gedurfd én chique.


Ik heb er een lint van het garen doorgeweven, zodat ik het vooraan kan dicht knopen.





- - -
haaknaald 5,5 mm
Wooladdicts Sunshine by Langyarns kleur rood 1014.0063, 6 bolletjes van 50 gram, ongeveer 95m/bol
patroon uit het boek 'Meer Kant haken'
van A la Sascha
- - -


Ondertussen is haar nieuwe boek 'Sjaals' verkrijgbaar en heb ik dit ook in huis gehaald.


Inspiratie genoeg om weer te haken!  Nu ik in haar test-haak-team 'zetel',
weet ik dat ze nog heel veel leuks te haken heeft... 

6 opmerkingen:

  1. Zo mooi zomers ♥️🌞
    Blij dat de bolletjes een toffe creatie werden
    Liefs Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zomaar een patroon uit te mogen kiezen. Deze kimono staat je goed.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je leuk!
    Altijd fijn om zo'n mooi haakboek te winnen, hè?
    Fijn weekend.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je moeder het voor jou won, leuk vestje heb je uitgekozen om als eerste te maken. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi gewonnen boek. Ik heb net de bourgondische sjaal uit het boek klaar. Erg mooie kimono heb je gemaakt. Staat erg leuk.
    fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!