vrijdag 19 juli 2019

Happy bag

Ja, deze bolletjes kreeg ik toegestuurd als ylabox brandrepper vorige maand.
Het bijgeleverde patroon van het toilettasje was mooi,
maar ik zou het nooit gebruiken.
Zonde van het haken dan, niet ?!


Maar... Ik wilde toch het garen verwerken in een tasje.

Ik zag bij Martine de 'Happy Bag' passeren, net iets wat ik zocht!
Martine was net als ik een ylabox brandrepper.
Ik volg haar blog al jaren en de laatste tijd zet ze daar heel wat gratis haakpatronen op. 


Volgens mij zou ze wel een patroon voor de box kunnen ontwerpen!


Ik haakte 2 verschillende tasjes uit de geleverde bollen. 
Weliswaar paste ik de onderkant van de grootste tas aan, 
door meer 'bodem' toeren te haken.




- - -
haaknaald 5 mm
Durable Double four
geel 2180, roze 232, wit 2172
gratis haakpatroon #Happybag 
- - -


Als detail haakte ik er een mini regenboog aan. 

Ik wil ylabox graag bedanken voor de mooie kans die ik gedurende 3 maanden kreeg om de ylabox te mogen ontdekken.

Klik hier voor al mijn ylabox projecten. 

4 opmerkingen:

  1. Het lijkt op een spekkie! ;-) Leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zoete kleurtjes, hele leuke tassen! En o, de regenboogjes, die zijn super schattig :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurencombinatie.
    Zomers!
    Ik kan de rust nog niet zo vinden om te haken.
    Hoop volgende week....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, zomerse tasjes!
    Slim om wat anders te haken. Daar heb je het meeste plezier van.
    Het gebruikte garen ken ik. Garen met een mooie matte uitstraling. Ik haak er op 't moment een deken mee.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!