vrijdag 14 augustus 2020

Hoesjes voor naald en schaar

Ik ben er nog hoor...
Maar eens 2 weken zonder bloggen, 
moet kunnen, nu het vakantie is!

Ik zag bij Ingrid
deze leuke breinaaldenhoesjes en wilde dit toch met jullie delen.

En Fie zou Fie niet zijn of ze probeert om er zelf eentje (of meer)
 te naaien.
Zocht wat leuke stofjes uit,
bestelde de nodige, kleurrijke drukknopen en begon er aan.

Super handig,
om wanneer je je breiwerk weg legt,
of ergens wil meenemen,
de naalden goed vast komen te zitten in dit hoesje.
En als je nog een extra drukknoop in het midden plaatst,
kan je er enkele haaknaalden in meenemen.


Ik naaide ook scharen hoesjes en 
gebruikte daarvoor de omtrek van een bestaand hoesje.


- - -
naaimachine
restjes stof, drukknopen
scharen hoesje waarop ik mij deels baseerde
- - -

2 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Wat een leuk idee. Heb ze al wel eens voorbij zien komen ja. Ik brei zelf niet maar zal het eens aan mijn moeder laten zien.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie hoesjes heb je gemaakt.
    Ik heb ze ook voorbij zien komen op IG. Zo leuk om zelf te maken.
    Brei ze verder!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!