donderdag 9 december 2021

Haken voor Kerst en Oudejaar

 Heb jij ooit al een haak tijdschrift gekocht?
Ik dus nog nooit. 
Maar als blogger voor Gek op Haken mocht ik een review schrijven over 
'Aan de haak, amigurumi special'.
Je kan dit hier lezen.


Deze vuurpijl vond ik zo tof,
als eye catcher voor het einde van het jaar.
- - -
haaknaald 2,5mm
katoen garen
- - -


Zag je deze Kerst-haakbox al verschijnen?
die is van Yarnbag.nl, bestellen kan hier nog.
De box is gevuld met 3 Kerst haakpatronen,
waar je alle benodigdheden in terug vindt.
Leuk om de komende Kerstperiode creatief door te komen.


Alsook deze leuke houten kerstboomhanger.
Misschien geef jij je beste haakvriendin wel zo'n haakbox cadeau? 
Of verwen je jezelf wel?

2 opmerkingen:

  1. Leuke vuurpijl!
    Een paar jaar geleden haakte ik er eentje om cadeau te geven aan broer en schoonzus waarmee we samen het oude jaar uitzaten. Werd goed ontvangen toen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd! Ik hou helemaal niet van vuurwerk, maar zo'n gehaakte is echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!